خداوکیلی با این همه نظرات مردمی و درخواستهای انجام شده کسی در مملکت نیست که به داد این صنعت بسیار بسیار اسفناک که هم به جان مردم و مال مردم آسیب میزند برسد . خواهشن توای ای مسئول دلسوز .......
با سلام
حمایت از تولید داخل به قیمت جان مردم نمی تواند توجیه قابل قبولی باشد . ما صبح تا شب کار می کنیم که خود و خانواده مان را به سطح قابل قبولی از رفاه برسانیم حال اگر قرار باشد تحت شرایط اجبار این خودروهای بی کیفیت داخلی را استفاده کنیم و خانواده مان را در مرض خطر قرار دهیم ، این حمایت به قیمت جانمان تمام خواهد شد و متاسفانه خودرو سازان هیچ ارزشی برای این جانهای فدا شده قائل نیستند و همچنان به تولید ارابه های مرگشان مشغولند ، بنابراین دولت باید علاوه بر خصوصی سازی بخش تولید خودرو باید از تولید کنندگان خارجی نیز جهت سرمایه گذاری در این صنعت دعوت نماید و هم اینکه نسبت به آزاد سازی واردات خودرو اقدام نماید ، حال اگر در این شرایط تولیدات داخل مقبول و مناسب بود مطمئنا مصرف کننده داخلی از تولید داخل حمایت خواهد نمود و در غیر اینصورت حداقل این همه انسان به دلیل ناامنی خودروهای داخلی طلف نخواهند شد . باشد مسئولان به جای حمایت از ارابه های مرگ داخلی از انسانهای بی گناه داخلی حمایت کنند و به جان مردم ارزش قائل باشند .
من در شرکت خودروسازی پارس خودرو شاغل هستم دو کتابخانه در این شرکت هست
که کتاب های مختلفی در آن موجود است بریید نگاه کنید می بینید آخرین باری که اکثر این کتاب ها جهت مطالعه امانت گرفته شده اند3تا 6 سال پیش بوده اکثریت کارشناسان این شرکت انگیزه کار و تلاش ندارند چرا؟عمر مدیران عامل پارس خودرو گاهی تا 4ماه هم نمیرسه واحد های مهندسی از نداشتن سواد بالا و تحقیق و توسعه به شدت رنج میبرند و دهها نکته دیگه ,دولت باید با کمک واحد های مرتبط ,صنعت خودروی ایران را مورد آسیب شناسی دقیق قرار دهد و اقدامات مناسب را صورت دهد
فروختن نفت و وارد کردن قطعات خودرو و .... مسئله نیست بلکه حل غلط یک مسئله دیگه ایه! اول اینکه اگه کسی فکر می کنه که خودکفایی یعنی زندگی بدون وابستگی به دنیای خارج، معلومه که کماکان در افکار ناشیانه دانشجویی 60 70 سال پیشه! دنیای امروز دنیای با هم زندگی کردنه و نه خودکفایی دشمنانه! الان اگه دنیا آلمان رو هم تحریم کنه مردمش بعد 2 سال فقیر و صدمه پذیر میشن و بنز و بی ام و و... تعطیل میشه.
اما مسئله خودرو سازی ایران مسئله دیگریست. کشور ایران علیرغم نفتخیز بودن از دوران پهلوی تا حالا با فکر صنعتی شدن زندگی کرده ولی هرگز نتونسته واقعا صنعتی بشه! چرا؟ واسه همون علت که ژاپن و آلمان و فرانسه و.... صنعتی شدن! (نیاز نیاز نیاز) . ایران همواره برای درآمدهاش عملا نفت فروشی کرده و به ملت گفته برین نون خودتونو از صنعت در بیارین!!! اینطوری نمیشه.وقتی پایه های اصلی حفظ مملکت انرژی باشه و نه کار کردن مردم ، صنعتی بودنی در کار نیست بلکه صنعت تنها وسیله ای برای کارگر شدن مردم میشه! هدف از وجود ایرانخودرو پیشرفت دانش مکانیک خودرو نیست بلکه سرکار فرستادن 100 هزار نفر کارگر و کارمنده! تقریبا تمامی غولهای تولیدی در ایران تنها تنها با این هدف اداره میشن و عملا پیشرفت صنعتی دنیا این شرکتها را ناراحت میکنه چون مجبور میشن با صرف هزینه ناخواسته و وارد کردن زیرمیزی محصول جدیدتر با برند ایرانی و بسته نگه داشتن گمرکات کشور کارخانه ها رو دایر نگه دارن تا ملت کارگری کنند و بازنشسته بشن! و این پروسه ادامه پیدا میکنه!
حمید فاضلی امروز در حاشیه کمیسیون دائمی شورای عالی عتف در پاسخ به مهر در خصوص پرتاب ماهواره های دانشگاهی گفت: ماهواره شریف ست دانشگاه صنعتی شریف و ماهواره تدبیر دانشگاه علم و صنعت تحویل گرفته شده است و در حال انجام آزمایش های قبل از پرتاب هستیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
تنها یک راه وجود داره خراب کردن و بستن کارخانه های ماشین سازی و بنا نمودن و احداث کارخانه های اتومبیل سازی مدرن به روز البته با استفاده از متخصصین غیر متعهد و حقیقی غیر سیاسی
هیچی دوباره مدیران ما هدیه های بزرگ قبول می کنند و آشغالترین و از دوره خارج شده ترین برند و ماشین را انتخاب و در ایران مونتاژ و بر طبل خودکفایی و آمارهای کذایی خواهند کوبید.
بعد دوباره با دنیا بهم می زنیم و آنوقت دوباره همه چیز بهم میریزه و معنی خودکفایی خودش را نشان می دهد وقتی چوب کبریت هم نمی توانیم تولید کنیم