امیدی به بهبود اوضاع ندارم . چون ملتی هستیم که اخلاق ، وجدان کاری و ... از بین ما رخ بسته است و نظارت هم که فقط به آستین آقایان و پاچه خانم ها محدود شده است و تعزیر نیز فقط برای بی کسان است . من فروپاشی را می بینم .
دعا
|
|
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
0
9
پاسخ
ایکاش صنعت خودرو تحریم شود لااقل خودروهای عقب مانده 20 ساله پبش دیگر تولید نمیشود خدا کند ایرانخودرو وسایپا درشون بسته بشود انشاءالله آمین
ناشناس
|
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
0
4
پاسخ
سوال اصلی این است :
آیا واقعا مسوولین اراده ی جدی برای حل مشکلات دارند؟
به نظر نمیرسد این اراده وجود داشته باشد و تا وقتی مسوولین نمی خواهند وضع موجود تغییر کند ، مشکلات کشور حل نخواهد شد
صمدی
|
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
0
3
پاسخ
من متاسفانه وقتم کم بود نتونستم کامنتهای خوب مابقی عزیزان را بخونم ولی از یک منظر دیگر من به قضیه نگاه می کنم:
خوشبینانه ترین آمار حکایت از مرگ حدود25 هزار نفر ایرانی در سال را دارد ، صدها هزار نفر محروح و معلول که بسیاری از معلولیت ها دایمی هستند.
علاوه فرهنگ پایین ما ایرانیان در رانندگی و نبود جاده های استاندارد در ایران، به نظر من نقش خودروهای بی کیفیت و با استاندارد بسیار پایین ، عامل اصلی تصادف و مرگ هزاران نفر از عزیزان ما در سال در ایران است. قطعا اگر ماشینهای با کیفیت روز دنیا وارد بازار ایران شود ، بازار رقابتی شده اولا خودروسازان ما به خود زحمت می دهند تا کمی هم به کیفیت خودروهای ساخت وطن بیفزایند. دوما مرگ و میر های حداقل نصف می شود. یعنی: هرسال حدود 12000 نفر مرگ کمتر در ایران و هزارن تبعات خوب بعد آن
ناشناس
|
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
0
2
پاسخ
خودروي داخلي بيشتر شبيه تابوت است تا خودرو، هم نفت را مي سوزاند هم جان مردم را... پس بهتر است نفت را بدهيم به خارجيها و در عوض خودرو سوار شويم وقتي عرضه توليد نداريم. حداقلش اين است كه جان مردم در امان باشد و سينه مردم با اكسيژن آشنا
ناشناس
|
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
0
2
پاسخ
مسئله خیلی ساده است. خودرو داخلی در حال حاضر با ارز 2450 عرضه میشه و خودروی خارجی با ارز 2950. سال دیگه قرار ارز تک نرخی بشه مثلا 2600 خود نتیجه اش چیه؟ خودروی داخلی گرون میشه و خودروی خارجی باید ارزون بشه اما نمیشه!
ناشناس
|
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
0
3
پاسخ
کاش مشکل فقط خودرو بود
به شتر گفتن گردنت کجه گفتش دلت خوشه ها! کجام درسته که گردنم هم صاف باشه
داداش من روغن، شکر، برنج، لوبیا، نون و هزار تا چیز دیگه هم گرون شده
ناشناس
|
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
0
2
پاسخ
1-آنچه که خیلی روشن و واضح است بحث خودرو و محیط زیست در دنیا حل شده است و بایستی جهت حفظ محیط زیست و داشتن هوای پاک ، این صنعت خودرو مریض و بی خاصیت کشور را از اساس درست کرد و خودروی روز با مصرف پایین و دارای امکانات ایمنی استاندارد درست کرد. این را همه می دونن. نمی دانم چرا دولتمردان و سیاست مداران ما خودشون را به نفهمی زدن.
2-هزینه های سنگینی که بابت 25000هزار کشته و 400000هزار مجروح و معلول و همچنین هزینه های زیاد آلودگی هوا و محیط زیست که در سال به مردم ایران داره تحمیل می شه را حساب کنن مطمئنا بیشتر از حقوق یکی و دو میلیون کارگر و کارمندی می شه که در این صنعت مریض کار می کنن. این پولها را بدهن به اینها تا دولتمردان فکر حقوق اینها را نکن
ناشناس
|
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
0
1
پاسخ
نه اینکه با تحریم اروپا خودروهای چینی هجوم نیاوردن و کیفیت هم رفت بالا!!!
رادمهر
|
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
1
2
پاسخ
تا زمانی که بازار خودروی کشور ما انحصاری باشه ، رفع تحریم ها تاثیری نخواهد داشت ! چرا که این خودروسازان بدون رقیب ! هرخوردورئی را با هرقیمت و کیفیتی که بخواهند عرضه خواهند کرد