ناشناس
|
United States
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
اونوقت چند نفر ازش رد میشن؟ اونی که همش 200 متر تو طبقه دوم میخواد بره چقدر باید بده؟ 100 تومن؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
اینهمه ترافیک تحمل میکنیم ترافیک صدر هم روی همه آنها . از پل استفاده نمیکنیم . پل باشد برای خودشان
شهروند تهرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
با گرفتن عوارض اکثرا از پل طبقاتی تردد نمیکنن ، ترافیک دوباره برمیگرده به اتوبان صدر!!!
ناشناس
|
United States
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
تو خیلی از کشور ها این کار رو می کنن. اگه این کار باعت تأمین بودجه برای ساخت معابر دیگه بشه چه اشکالی داره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
دوستاني كه به نويسنده اين مقاله ايراد گرفتند، يك نكته خيلي ريز تو اين متن بوده كه دقت نكردند بهش، اونم پرداخت كليه مخارج طرح و اجرا و ساخت توسط بخش خصوصي است. هيچكدام از ما مشكلي براي پرداخت عوارض نداريم، ولي اين به شرطي است كه پيمانكار يك ارگان دولتي نباشد، چون در اينصورت اين از بيت المال ساخته شده كه حق همه است اما اين كه تعدادي فقط از اين اتوبان استفاده مي كنند، خب از اتوبان هاي مناطق ديگر هم تعدادي ديگر استفاده مي كنند . اينكه استدلال نيست... در كشور هاي ديگري كه دوستان آنرا مثال مي زنند روش ساخت يك طرح عمراني با قراردادهاي فاينانس اجرا ميشود و شركت مجري بر اساس قرار داد و با توجه به اينكه از خود هزينه كرده است بعنوان مثال تا ٢ سال هزينه ها و سود خود را با توجه به براورد استفاده از اتوبان، از طريق عوارضي اخذ مي نمايد ولي حال كه اين طرح با بيت المال اجرا شده، اخذ عوارض بدلايل فوق صحيح نمي باشد.
ناشناس
|
Canada
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
مگه با سرمایه بخش خصوصی اجرا شده که می خواهند عوارض بگیرند؟
مازیار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
حیف اتوبان صدر با اون درختای توت زیبای وسطش که تبدیل شده به این سازه زشت و بی قواره و بدمنظر که با یک دهم پولش میشد یه خط مترو زیر همون اتوبان صدر زد واقعا افسوس!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
تجربه برخی کشورها نشان داده است که با دریافت خودکار عوارض بسیار ناچیز (مثلا در حد 1000 تا 5000 ریال) در اینگونه بزرگراهها یا حتی دریافت عوارض ترافیک با مبلغ ناچیز در ساعات پیک می توان ترافیک را نیز مدیریت کرد. یکی از کشورهایی که در این زمینه زیاد کار شده هلند می باشد. فقط باید دریافت عوارض خودکار و از طریق دوربین باشد تا خودش مشکل ترافیکی ایجاد نکند.
مرتضی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
هر زمان تمام زیرساخت ها و قیمت و کیفیت وسایل نقلیه ما مانند کشورهای دیگه شد، عوارض هم با دل و جان میدیم ولی مسولان ما فقط از کشورهای خارجی عوارضشو یاد گرفتن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
اخه پل داخل شهر را كسي عوارض مى كيره فكر اىجاد ترافيكش را كرديد
نظرات بیشتر