اخذ عوارض بسیار منطقی است، هر كسی حاضر است مثلا 500 تومان بدهد و نیم ساعت در ترافیك نماند و دقت داشته باشید كه این عوارض باعث توسعه این زیرساخت در دیگر نقاط خواهد شد و خوب است، ضمنا كسی هم كه تمایل به پرداخت ندارد میتواند از همكف استفاده كند!
بيتا
|
|
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
1
23
پاسخ
٢ سال ترافيك شديد اين ناحيه رو با مشكلات ديگر اون تحمل كرديم، و چه روزهايي بعد از سقوط جرثقيل روي ماشين ها با ترس و دلهره از صدر عبور كرديم، حالا بايد عوارض هم بدهيم! چرا از تونل نواب عوارض نميگيريد اون هم با پول بيت المال ساخته شده و بعضي ها مثل من هرگز از اون عبور نكردند!
ناشناس
|
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
1
16
پاسخ
به نظر بنده شهرداری محترم پل صدر را به عنوان محدوده طرح ترافیک اعلام کنه بعد مجوز بفروشه به صورت سالیانه وروزانه و هفتگی و به صورت اینترنتی تا مردم از خونه هاشون بتونن طرح بخرن .اگه تونل توحید و رسالت و.....هم اینترنتی بشه خیلی مچکرم آقای شهرداری . بخداما طاقت این همه خوشی رو نداریم .یواش یواش
ناشناس
|
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
7
3
پاسخ
دوستان عزیز برای این منطقه به دلیل ژیوتکنیک خاک و همچنین عبور از مسیر مترو شریعتی امکان ساخت تونل نبوده چرا که اگر قرار بود تونل زده بشه باید برای عبور از زیر قنوات و مترو خط تجریش این کار در عمق حدود 100 متری زیر زمین انجام میشد که هم هزینه بر بود و هم گران تر تمام میشد
منداب
|
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
23
8
پاسخ
عمل بسیار درستی است در کوالالامپور هم همینطور است منطقی و بجاست
حميد
|
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
0
31
پاسخ
من عوارض مي دهم به شرط آنكه شهرداري هم هزينه اين سه سال ترافيكي كه توي اتوبان صدر ايجاد كرده بود و من هر روز مجبور به تحمل آن بودم رو هم پرداخت كنه.
ناشناس
|
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
0
35
پاسخ
لطفاً هزینه 2 سال بستن راه مردم را هم حساب کنید. ما باید هزینه هامون را از کی بگیریم؟
ناشناس
|
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
1
20
پاسخ
این پروژه ایراد فنی دارد............. یکی از گسل های تهران دقیقا در کنارشه......... این پروژه یعنی حیف و میل پول...............
شهاب
|
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
9
0
پاسخ
خدمت دوستان عرض کنم که عوارض اتوبان صدر به صورت لکترونیکی است.یک دوربین پلاک خودرو های عبوری را ثبت میکند و در پایان یک بازه یک ساله،اتومبیل هایی که بیش از حد مشخصی(مثلن بیش از هفته ای 3 مرتبه) از این اتوبان استفاده نموده اند،به شهرداری عوارض می پردازند که این عوارض صرف تعمیر و نگهداری پل میگردد.
ناشناس
|
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
0
9
پاسخ
یکی از بهونه های زیاد کردن قیمت بنزین کم شدن ترافیک بود ولی برعکسش اتفاق افتاد.
قابل توجه ناشناس 15:42