ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
به اعتقاد من تا قبل از نشست فردا می بایست تلاش کنیم تا نفس لوامه مردم و سران کشورهای تاثیرگذار در پرونده را بیدار کنبم وضمنا همه ظرفیت ها و توانایی های سخت و نرممان رابه آن ها بشناسانیم و به آنها بفهمانیم که بازی برد برد به نفع هر دو طرف است و ما می توانیم از ظرفیت های همدیگر در جهت پیشرفت انسانیت و جهان بهره بگیریم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
خودمان با دست خويش خود را در مهلكه قرار داديم بايد به يك سمت تكيه كني وقتي قوي نيستي .هميشه همين بوده ضعيف هميشه حقش پايمال ميشود . قدرت هاي ديگر را با فرانسه درگير كنيم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
باید با تصمیم گیران پست پرده فرانسه لابی کرد
حتی اگی شده امتیاز بدیم ما خیلی جاها امتیاز دادیم هیچ کاری نکردیم ولی اینجا فرق داره کشور در ورطه شکست و ناکامیه می تونیم بعد جبران کنیم سیاست یعنی همین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۸
درسته فرانسه کم کشوری نیست جزء پنج قدرت اول دنیاست
سيد محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
بايد با فرانسه قطع رابطه كرد تا همه بفهمند كه ما به آنها هيچ نياز نداريم و روي پاي خود ايستاده ايم و ديگر گشورها هم كوتاه خواهند آمد ولي اگه كوتاه بياييم آنها گستاخ تر خواهند شد.
habib
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
تحريم محصولات فرانسوي
م ل اراکی
|
Sweden
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
باسلام.

غرب به عنوان یک مجموعه همیشه در حال ستیز با شرق بوده است. یک زمانی و قبل از اسلام نماینده غرب یونان و روم بودند. بعد از اسلام و در حال حاضر غرب را آمریکا و اروپای غربی (انگلیس و فرانسه) نمایندگی میکنند. و اما صهیو نیستها مثل همیشه برای کنترول جهان و بقای خود با این قدرتها هم کاسه بوده اند، گاهی با رومی ها ، گاهی با مصریان و الان با آمریکا و اروپا. حتی اگر ما تمامی فعالیتهای اتمی خود را کنار بگذاریم غربیها ما را ول نمیکنند. امروز مسئله اتمی ست فردا باید نیروهای نظامی کشور را خلع سلاح کنیم و بعد هم مسئله حمایت غرب از هواداران خود (غربگرایان وطنی ستون پنچم ) در ایران است.
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
زمانی که مرگ بر امریکا میگفتیم به اینا فکر نمیکردیم زمانی تو دنیا به غیر از خودمون هیچ کس را قبول نداشتیم به اینا فکر نمیکردیم این یک بازی سیاسی
عزیزان الان زمانی که باید امتیاز بدی و گرنه لب پرت گاهیم
این زندگی نیست که ما داریم مردم نمیدانند چیکار کنند بعضی از گرسنگی میمرنند بعضی از ثروت زیاد این عدالت نیست کار را به کار دان بسپارید
ما اگه جای فرانسوی ها بودیم بدتر از اینا عمل میکردیم
اونا بد هم نمیگویند وقتی با یه حرف اینقدر از خودمان بی خود میشویم دیگران نمتوانند روی ما حساب کنند دولت مردان ما از افراد عادی هم بدترنند
سالهای گذشته یادمان نرودجه ها میگفتیم لطفا ارام باشید کسی که ساکت همیشه برنده ست
تلیق کار سختی نیست تحویل اورانیوم 20درصد یا بی اثر کردن ان سخت نیست
سختی اینجاست که نفت میفروشیم پولشو نمیتونیم بگیریم فردا میاید به خیابونها میگید این چه دولتی که نمی تونه کشور ادره کنه
فردا بچه زرنگ یارانه قطع بشه پول نداری نون بخری به فکر اینا باش دنیا با سیاست اداره میشه نه با شمشیر
من انرزی هسته فعلا نمیخام من دارو میخام خانواده زنده بمونه
تابناک عزیز لطفا سانسور نکن
hadi
|
Canada
|
۰۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۸
با سلام پیشنهاد میکنم ۵۰ دستگاه از خودروهای اشغال فرانسه که با جان مردم بازی میکنند ومسبب اصلی آلودگی هوا هستندرا به صورت سمبلیک آتش بزنند.
امیرحسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۸
اگر روابط ایران با غرب (شامل آمریکا) عادی شود، تحریمها رفع شود و درهای اقتصاد بزرگ ایران بر روی همه بازیگران جهانی (از روسیه و چین تا آمریکا و اروپا) باز شود، نقش فرانسه به خودی خود، در اقتصاد ایران کمرنگ خواهدشد و تعدادی از قراردادهای پرسود نفتی و خودرویی خود را از دست خواهدداد. پس بهترین واکنش به فرانسه این است که نگذاریم مذاکرات شکست بخورد.
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۸
از این قبیل مسائل در سیاست روز دنیا زیاد اتفاق می افتد و چاره کار خویشتنداری و البته با حوصله و دقت عمل کردن است ... با خواندن کامنت های بالا متوجه شدم که اکثریت خوانندگان محترم این سایت به نوعی احساساتی هستند ... که متاسفانه آفت بزرگی در مسائل دیپلماتیک است.
نظرات بیشتر