ناشناس
|
France
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۸
امشب از جام جهانی حذف میشن ما بهشون میخندیم .
ایران ایران دوست
|
United States
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۸
لغو قرار داد با رنو و پژو اولین اقدام عملی است که میتوان انجام داد ونه الزاما بهترین .باید دانست اقدام به افزایش واقعی و کاربردی در دانش خودروسازی و تولید خودروهائی که به اروپا و امریکا صادر میشوند در کنار قرار داد با خودروسازان المانی و امریکائی شاید راهی برای نشان دادن قدرت ملت ایران در برابر زورگوئی های فرانسویان باشد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۹
من که دیگه محاله فیلمهایه الن دلونو نگاه کنم.