عابر پیاده و موتور سوار بیجا کرده اند که در خط BRTبوده اند که تصادف هم بکنند. بجای اینکه از راهنمایی و رانندگی بخاطر اهمال در اعمال قانون انتقاد کنید از یک سیستم حمل و نقل علمی انتقاد می کنید؟ مردم کی می خواهند معنی خط ویژه رابفهمند؟
چرا به میزان مسافری که هر روز با این اتوبوس ها جابه جا می شوند اشاره نمی شود ؟ اگر این مردم می خواستند با تاکسی و ماشین های خود در خیابان راه بیافتند می دانید چه می شد ؟
ضعف فرهنگ عبور از خطوط عابر پیاده و پل هوائی و بی قانونی موتور سوارها را نباید باعث تضعیف اثرات بسیار مفیدتر بی آر تی کرد. کیفیت و سرعت نقل و انتقال مسافرین شهری توسط بی آر تی قابل قیاس با خطوط اتوبوسرانی معمولی نیست. پس انصاف داشته باشیم.
وقتی تو ترافیک چند دقیقه ای یک متر جابجا میشوی در کنارت مسیر ویژه بی آر تی را میبینی که چند دقیقه ای اتوبوسی رد میشود یا نمیشود ولی قسمت زیادی از بزرگراه را گرفته و باقیمانده فقط اسم بزرگراه را دارد!! کجای این کار اقتصادی است؟!
بجای این کارهای ترافیک سنگین کن فقط ادامه و توسعه هر چه بیشتر مترو مفید است.
خواهش می کنم بنویسید بلکه توجه بشود...
پلیس در برخی جاها رسما خودروهای شخصی رو از این مسیرها عبور میده و اتوبوس و مسافراش هم باید مثل ماشینای شخصی تو ترافیک گیر کنن. نمونش چمران شمال. لطفا منعکس کنین.
مردم خیابان شانزه لیزه توی پاریس دارن ما هم اینطوری خیابان تاریخی ولیصر رو خراب می کنیم. اونم با اتوبوس های بدریخت و خطرناک. هی کی خواست زود برسه بره با مترو. چرا نمای شهر رو خراب کردین ؟ روی سحط شهر باید اولویت با عابر پیاده باشه و خودرو سواری کوچک.
تا به حال شاهد دو تصادف فوتی در همین خط بوده ام. همین 1ساعت پیش از یکی از این اتوبوسهای ب آت ولیعصر پیاده شدم.سرپایینی رو با صد تا مسافر داشت 90کیلومتر میرفت خدا به داد عابرو مسافرو... برسه