عزیز دل مشکل من و شما هستیم که حالیمون نیست باید از پل عابر پیاده استفاده کنیم. این همه تراموا به جای اتوبوس توی شهرهای اروپا اینور و آنور می روند چرا این همه تصادف ندارند؟ مشکل ما هستیم، مردم!
چرا اسم خط ولیعصر را گذاشته اند بی آر تی؟
همچکدام از شرایط BRT را ندارد.
کرایه توسط راننده حساب میشه و تو ایستگاههای شلوغی مثل ونک توقف طولانی دارند یک سری خالی میکنند دونه دونه کرایه مسافرها رو حساب می کنند اگر خالی بشن تا پر نشه حرکت نمی کنند هر چقدر هم مسئول خط سوت و جیغ میزنه عین خیالشون نیست.
BRT آزادی تو ایستگاه کرایه پرداخت میشه راننده فقط راننده است.
تو خط ولیعصر راننده ها به همدیگه هم رحم نمی کنند و دائم با هم مسابقه دارند و سبقتهای وحشتناک میگیرند. هر جا دلشون می خواد نگه میدارند. تو اتوبوس سیگار میکشند برای پر شدن اتوبوس هر چقدر لازم باشه تو ایستگاه می مونن، حتی عابری که از خط عابر رد میشه از دید اینها انسان نیست و با اون بوقهای غیر استاندارد طرف رو سکته میدن. یکی دو تا نیست که ...
اتوبوسها در مسیر ویژه با سرعت بسیار بالایی تردد میکنند و به هیچ قانون ابتدایی راهنمایی هم پایبند نیستند. شما میتوانید هرروزه شاهد این مسئله در خیابان ولیعصر حد فاصل میرداماد تا نیایش باشید. چند مدرسه در این فاصله وجود دارند که اتوبوسها با رسیدن به این مدارس و خط کشی عابر پیاده که علی القاعده جهت استفاده دانش آموزان ایجاد شده ، هیچگونه کاهش سرعتی را در نظر نمی گیرند. همینطور عبور از چراغ قرمز تقاطع میرداماد و تقاطع نیایش که برای اتوبوسها امری عادی است. جالب است یکبار که من به عبور از چراغ قرمز یکی از اتوبوسها به افسر راهنمایی مستقر در خودرو پلیس همین چهارراه اعتراض کردم ، ایشان فرمودند : ما زورمان نمیرسد.شما احتیاط کنید!!!!!!!!!! سابقه تصادفات در این مسیر حتماً وجود دارد. لطفاً رسیدگی کنید . ما هر روز بچه ها را با هزار سلام و دعا به مدرسه میفرستیم.
يعني بنظر شما بايد چنين پروژه موفق در امر خدمات حمل و نقل به مردم ، بعلت بي توجهي و عدم رعايت مقررات توسط برخي هموطنان(عبور از محل غيرمجاز) متوقف شود . پس بفرماييد كلا تردد خودروها در خيابان متوقف شود چون بعضي ها نمي خواهند قواعد شهرنشيني (در اين خصوص عبور و مرور ) را رعايت كنند .
واقعاً سرعت اين اتوبوسهاي بي آر تي سرسام آور هستش. به نظرم بايد محدوديت سرعت براي آنها وضع كنند و با استفاده از دستگاههاي مانند GPS در پايان هر روز سرعت دستگاهها را كنترل كنند و با رانندههاي خاطي هم برخورد كنند. واقعا اين موضوعي كه اشاره كرديد وحشتناكه و بايد شهرداري تدبير جدي و ويژهاي به آن داشته باشد. باتشكر
شما اگر بخواهید به کوچه روبروی خانه تان بروید باید حداقل 5 کیلومتر به راست و پس از دور برگردان 5 کیلومتر دیگر به چپ برگردید تا به مقصد با فاصله 40 متری منزلتان برسید
همه اون چیزهایی که لیست کردید درسته ولی یک چیز دیگه یادتون نره و اون فرهنگ مردم هست فرهنگ خیلی پایینه. وقتی عابر برای جون خودش ارزش قائل نیست و با تخطی از قانون وارد حریم این اتوبوسها می شه شما نمی تونید تقصیر را بندازید روی دوش اتوبوس. مردم از نرده ها بالا می روند موتور سوارها خیلی راحت ارد این خطوط می شوند و کلا هر کس هر کاری دلش بخواهد می کند.
البته نفصهای فنی هم وجود داره که باید برطرف بشه مثل اونهایی که شما گفتید ولی اگه مردم برای خودشون احترام قائا بشوند و دست به هر خلافی نزنند این تلفات به کمترین مقدار خودش خواهد رسید.
تابناک جان آخه وقتی مردم ما هنوز فرهنگ عبور از خیابون رو ندارند اون راننده بیچاره چه تقصیری داره ؟ وقتی گارد کشیدن دور تا دور خط ویژه بی آرتی، و بعضی از مردم بی فرهنگ از روی اینا می پرن و وارد ایستگاه می شن یا موتور سواری که اصلا حق نداره توی خط ویژه بیاد ، یا عابر پیاده ای که توجهی به چراغ راهنمایی و رانندگی نمی کنه ..... راننده های اتوبوس چه تقصیری دارن ؟ این چه ربطی به آقای دکتر قالیباف داره ... بده با 300 تومن از آزادی تا تهرانپارس می ریم باید حتماً 5000 تومن کرایه تاکسی بدیم و مدت ها توی ترافیک باشیم تا آدم بشیم .....؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
شما احیانا تا حالا چند بار سوار این بی آر تی ها شدین؟؟؟راننده بیچاره؟؟؟!!!!!!!!