ايران خودرو مثل آقازاده ای ست که درست تربيت نشده و باعث عذاب ملت ومملکته ,که حتی با پول پيش مردم هم هنوز چرخش لنگه. دليلش اينکه به تعهد اش عمل نمیکنه هزينه بالاسری و احتمالا پاداش های کلان به مناسبت های مختلف به مديران ارشد و.......ميدهند . مديريت ناپايدار ونداشتن استراتژی باعث نابودی ثروت ملی است .
ناشناس
|
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
2
155
پاسخ
کارخانجات داخلی فقط دارن مونتاژ میکنن اونم خودرو های از رده خارج 20-30 سال قبل رو . بهتر بجای خودرو سازی بسمت قطعه سازی بریم که خیلی بهتره و مقدمه ای میتونه باشه برای تولید .البته بادید صادرات
ناشناس
|
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
1
173
پاسخ
يكي به اين اقايون بگه ازموده را بعد از 50 سال ازمودن خطاست اقتصاد رقابتي تنها راه حله
aaaaaaaa
|
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
7
143
پاسخ
میدونین سایپا امسال 600میلیارد ضرر داده البته فقط تا امروز
ناشناس
|
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
1
250
پاسخ
اگراین کارخانه ها فقط بخاطر اشتغال زایی دارن کار میکنن . بیان واردات ماشین رو ازاد کنن و از هر ماشینی هم 1 میلیون تومان بگیرن بدن به این کارخانه ها تا حقوق کارمنداشون رو بدن . کارمنداشون برن برای خودشون تو کارخانه فوتبال بازی کنن .والا دیگه خسته شدیم از این ماشین های اشغال
محمد
|
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
5
165
پاسخ
وقتي ميخوايم تو همه چي خودمون توليد كننده بشيم (البته تو صنعت خودرو مونتاژ كننده)! همين ميشه
بابا به خدا كشوراهاي پيشرفته دنيا هم الان تو دهكده جهاني نيازي نميبينند كه خودشون همه چي رو توليد كنند
يه چيز ديگه هم كه خيلي جالبه اينه كه تو ايران هر چي كيفيت پايين تر مياد قيمت بالاتر ميره!!!!
جمالی
|
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
219
16
پاسخ
بعداز انقلاب خودر سازی ایران که منحصر به تولیدپیکان بود دچار رکود شد و ورود خود رو ممنوع بودوبالطبع منحنی تقاضا برای خودرو نقطه ماکزیمم خود را نشان میداد در این اوضاع باحمایت دولتصنعت خودروسازی استارت خورد طولی نکشید که انواع خودروهای داخلی وارد بازار شد بسیار امید وار کننده بود که دست های خاین شروع بکار شدند وبه بهانه ایجاد فضای رقابت بعد از 25سال در های کشور را به روی واردات خودروهای خارجی گشودند ونگذاشتند این صنعت نو پا جایگاه خود را دربازار صنعت جهانی تثبیت کند علاوه بر اینکه همسو با این خاینین جریانهای منفعت طلب مدیران این صنعت به این اوضاع کمک کردند
ناشناس
|
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
3
128
پاسخ
همه چیز را فدای خودروسازی کردیم قابتش هم این شد
ناشناس
|
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
2
196
پاسخ
اگر شرکت های سایپا و ایران خودرو تعطیل بشود و حقوق کارگرها و مدیران محترم را بدهند به نفع ملت است.
قیمت مگان تو کارخانه اعلام کرده اند که 46600 میلیون تومان اما برای مشتری که چند ماه پولش خوابیده الان 57000 میلیون تومان فاکتور می کنند.
کیست که به داد این ملت برسد؟ به چه کسی شکایت کنند؟ کجا حرفشون رو بزنند؟
تابناک تو هم که فیلتر می کنی
ناشناس
|
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
1
201
پاسخ
هنوز جيبشون پرنشده.بذار 50سال ديگه از ملت بچاپن بعد...من پرايد دارم .واقعا آشغاله.خارجيا چي سوار ميشن ما چي... صد رحمت به فرغون