سردرود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۷
جریمه های رانندگی خیلی خیلی زیاد است


ومتخلف از قانون فکر می کند

که اگر پلیس تخلف راننده را نبینه راننده پول جریمه را کاسب شده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۷
فقر و مشكلات اقتصادي .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۸
موافقم هرچی فشار اقتصادی بیشتر میشه ظاهرا فشار روی گاز و ترمز ماشین بیشتر مبشه...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۸
جان مردم ارزش ندار د یک کلام
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۷
اگه بخوام یه مقایسه سریع بین رانندگی‌ در آلمان و ایران بکنم باید بگم اینجا با ورود ابزارهای جدید که خودرو هم یکی‌ از آنهاست فرهنگ استفاده هم آموزش داده می‌شه و توسط مردم رعایت می‌شه اما در ایران برخورد مردم با خودرو همون برخوردیه که ۱۵۰ سال پیش با چهار پاهاشون داشتن!

نتیجه‌ هم می‌شه این همه تصادف و مرگ‌و میر الکی‌
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۷
رفيق ناباب .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۷
ذغال خوب .
مهرکشان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۷
ایر و باد و مه خورشید و فلک در کارند که جان این جونا و خانوادها رو بگیرن.ماشین بی کیفیت و فاقد استاندارد از همه بیشتر تو هین تصادفت و کشته شدن مردم مقصرن و ..........
عليزاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۷
تمام موارد فوق مؤثرند ، اما مسئله فرهنگ رانندگي پررنگ تر مي باشد علي الخصوص قانون رانندگي ومجريان آن كه در ايجاد وضع موجود بسيار مؤثر هستند . اجبار موتور سوار به استفاده از كلاه غير استانداردكه خسارتش بيش از نفعش مي باشد وبدتر ازآن توقيف موتور به همين دليل ! . انتقال خودرو به پاركينگ به دليل سيگار كشيدن راننده ويا سوختن يك چراغ در داخل شهر ويا نبستن كمربند(به پاركينگ خيابان زنجان مراجعه فرمائيد ) وهمزمان گرفتن پول از راننده متخلفي كه ورود ممنوع آمده وچشم پوشي از تخلفش توسط مأمور خاطي (اقليتي از مأ موران ) سخت گيري وبرخوردهاي خشك وبي روح كه در بسيار مواقع انسان احساس مي كند كه ظاهرا برخورد با متخلف نفع مادي ويا لذتي براي مأمور دارد ! وخلاصه آنكه رفتار پليس كه خود گرفتار مشكلات مادي است به نحوي نيست كه مردم به اين باور رسيده باشند كه دل سوز ايشان مي باشند.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۷
اگر واقعا همگی سرعت های اعلام شده در خیابان های بین شهری را رعایت کنیم (همان 90 تا در شب و 110 در روز) تصادف ها به شدت پایین می آید. به نظرم اول مشکل عدم رعایت قوانین به طور صحیح است. ( شاید بتوان گفت چیزی حدود 80 درصد.) بعد از آن خودرو و سپس جاده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۸
دوست من درست میگی ولی آلمان که محدودیت سرعت نداره پس آدم زنده هم نباید داشته باشه دیگه!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۸
فقط در جاده های خاصی عدم محدودیت سرعت دارد.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۷
بیشتره جوونا تا برن سربازی بدون گواهینامه رانندگی می کنن عاقبتشم میشه تصادف وزندانو بیمارستان
دانشجوی 19 ساله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۷
با اینکه میدونم تابی چاپ نمیکنه ولی باز می نویسم:

فرهنگ رانندگی؟ من خودم پشت فرمون روزی صدتا فحش میدم و مطمئنم که دیگران هم به من هزارتا فحش میدهند!
گناه من چیه وقتی ماشینم قدرتش کمه و تو سربالایی نمیکشه و ماشین پشت سریم هی با چراغ و بوق بهم بگه برو کنار؟! وقتی رو مغزم راه میره!
گناه من چیه وقتی چاله های فضایی تو اتوبان ها وجود داره؟!
گناه ما چیه که باید ماهی یک بار جلوبندی عوض کنیم؟
گناه ما چیه وقتی تو کلاس های آموزش رانندگی افسر فقط آدم رو از تابلو ها و پارک دوبل میترسونه و یه ذره از فرهنگ رانندگی و راننده بودن صحبت نمیکنه؟
بـــــله همه اینا تقصیر -شخص- راننده است و عملاً "دیگران" از هرگونه قبول مسوولیتی معافند!!
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۷
در ابتدا آموزش صحیح و سپس اعطای گواهینامه،خودروی استاندارد و با کیفیت،راه مناسب و عوامل پلیس فرهنگ سازی درطولانی مدت باعث کاهش تلفات مالی و جانی خواهد شد.
نظرات بیشتر