ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۷
معضل اول از آموزشگاه ها شروع میشود که بنگاهی برای پول در آمدن شده است و نظارت دقیقی بر نوع آموزش و کیفت آن نمیشود و کل کتاب آیین نامه که سند آموزش میباشد در دو یا سه جلسه آن هم از سر بازکنی تمام میشود و یک نفر با ده جلسه رانندگی با مربی و یک امتحان ناقص میشود راننده .باید شیوه گرفتن گواهینامه تغییر کند و فرهنگ به متربیان ندریس شود نه تکنیک خالی.
دوم وسیله نقلیه است.شما از یک خودروی تولید داخل با کیفیت بدون حداقل استانداردای جهانی با سیستم های ناقص ترمز و سیستم تعلیق استاندارد بدون داشتن یک کیسه هوای ساده که پلیس باید خودرو سازانی که برای یک خودروی بیکیفیت این همه پول میگیرند تهدید به عدم شماره گذاری نماید تا به فکر جان مردم باشند تا بیشتر به فکر جیب خویش.
سوم جاده است.گرچه در جاده سازی خیلی کار انجام میشود ولی متاسفانه در نگهداری اصلا.روکش یک جاده ما کمر از یک سال عملا نیاز به باز سازی پیدا میکند که این بسیار کمتر از استاندارد جهانی است برای ترمیم هم چند کارگر ساده با یک غلطک کپه کپه دست انداز درجاده ایجاد مینمایند.هنوز بسیاری از جاده های ما دو طرفه است و بسیار باریک حتی بعضی از جاده های پر تردد که خودروهای سنگین در آن حرکت مینمایند.
چهارم وظیفه پلیس آموزش و پیشگیری است نه مچگیری.برخورد پلیس باید فرهنگ سازی باشد نه فقط تنبیه متخلف.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۷
چرا تنها گزینه بیشترمردم برای سفر باید ماشین شخصی باشه؟!!اگه یه سیستم مدرن حمل و نقل ایجاد کنیم که مردم راحت و سریع سفر کنن خیلی از این تصادفات پیش نمیاد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۷
جای این پاسخ خیلی خالی بود؛ هواپیما گرون و قطار هم به نسبت گرون و البته بیشتر نایابه. اینجوری همه باید برای رفتن به یه شهر دیگه بیوفتن تو جاده و همین موضوع سبب میشه یکی با وجود خستگی هم رانندگی کنه، یکی گشنگی بهش فشار بیاره، یکی عجله کنه و ... قربون خدروها هم برم که اولین خطا رو برات میکنه آخرین خطا.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۷
مهمترین و کلیدی ترین عامل برای کم کردن تلفات و خسارات رانندگی، درست رانندگی کردن است. هرچند اصول ایمنی توسط راننده کمتر لحاط شود، رعایت مقررات نکند، درست در وسط و بین دوخط با فاصله ایمنی و سرعت مجاز نراند تعداد تصادفات بیشتر خواهد بود ، خستگی و خواب آلودگی راننده هم بسیار مهم است، رعایت حقوق رانندگان دیگر و بخصوص از سبقت از سمت راست پرهیز کردن برای جلوگیری از تصادفات خیلی مهم است، موتور سواران باید کلاه ایمنی را صد درصد به طور صحیح و کامل بپوشند و با رعایت حقوق شهروندان و درست رانندگی کنند. سایز عوامل که در تفسیر این مطلب نوشته شده است در اولویت های بعدی است، مادامی که متمدانه رانندگی نکنیم برای جان خود و دیگران ارزش قائل نشده و نیستیم
شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۷
با سلام
به نظر من علل بیشتر تصادفات
1-از نظر روحی وروانی و اقتصادی مردم در مشکل هستندواین در رانندگی خودش را نشان می دهد وبی فرهنگی هم از این جا ناشی می شود
2-لوازم یدکی وماشین های بی کیفیت
3-جادهای غیر استاندارد نظیر جاده خلخال اسالم وجادهای ....
saeed
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۷
ماشینهای عالی وباکیفیت داخلی.جاده های بسیارخوبی که داریم.فرهنگ غنی که هر روز دولت و رسانه ها روش کار میکنن.تعادل روانی فوق العاده همش باعثه.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۷
تابی جون این صحنه تصادف و نبستن کمربند را گذاشتم تا دوستان یه نگاه بیندازند و خستگی شون دربره و کمی هم تامل کنند.
http://www.gevogroup.com/images/-Mails-/High_Speed_Driving.gif
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۷
فقط شانس!
داود لشنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۷
مهمترین دلیلش فقر فرهنگیست؛ وقتی که به دلیل باور غلط بسیاری از افراد جامعه ما معنی زرنگی میشه دور زدن دیگران برای رسیدن به اهداف خود، پس طبعییست که توی رانندگی همه دوست دارند زرنگ باشند و زودتر به مقصد برسند
دانشجوی شهرسازی
|
United States of America
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۷
به نظر من مشکل از آموزش، در دنیا پایین ترین زمان آموزش رانندگی ۵ ماه می باشد و در ایران فقط یک ماه است در این یک ما هم ما فقط رد شدن از پل و ورودو خروج به کوچه ها و پارک کردن کسی نمیگه پس نحوه ی رانندگی در کمربندی ها و بزرگ راها به چه گونست کسی نمی گه در شرایط خاص چه عملکردی باید داشته باشی فقط گاز دادن و ترمز گرفتن و یاد دادن قبول کنید رانندگان بی سوادی هستیم می گیم تجربه ۳۰ سال رانندگی داریم ولی نمگیم علم و سواد رانندگی را داریم
saeid
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۷
برای من جوون یه پیست اتومبیل رانی بزرگ بسازید
بدون اینکه ماشینی از من بخواین !
و با کمترین هزینه
دیگه سعی نمی کنم تو کوچه و خیابون بد برونم
چون جاشو دارم
حالا که چیزی نیست
اتوبان میشه همه عشق منی ک عاشق سرعتم !!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۸
منم خیلی چیزا دوست دارم پس باید برام جاشو درست کنن!
مرد مومن داریم در مورد جون ادما حرف میزنیم که بعضیها مثل شما به بازی میگیرن..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۷
سلام خدمت دوستان عزيز
به نظر من مشكل ما خيلي بيشتر از آن است كه فكرشو ميكنيم تو كشور ما ماشين يه قيمت واقعيش فروش نميره و ماشين خوب هم با اين وضيت نميشه خريد ماشيني كه اكثر مردم ايران ميخرن يا پرايده يا سمند و پژو و ماشيناي خوب را عدهاي كثير از مردم سوار ميشن كه اكثرا آقا زاده هستن به نظر من بايد يه راه حلي براي اين موضل پيدا كنيم كه اين ماشين هاي غير استاندارد را از جامه ريشه كن كنيم مثلا اين پرايد كه اكثر كشته هاي ما توسط پرايد و يا موتور سيكلت هستش به نظر من ما بايد فرهنگ سازي كنيم نه تهديد من اين روزا ميبينم كه تو خيابانها اين موتور سوارهاي بيچاره رو ميگيرن اكثر اين موتور سوارها كارشون با موتوره يعني منبع درامدشون با موتوره ما بايد راهكار مناسبي براي اين قضيه پيدا كنيم چون اونقدر گرفتن گواهي نامه موتور سخت كردن كه كسي دنبال گواهي نامه گرفتن نميره بايد كاري كنن كه گواهي نامه موتور سيكلت رو هم بشه از طريق آموزشگاه گرفت
نظرات بیشتر