ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۵
چرا نمی گین چرا به ازای خدمات کارت و ... از مردم پول می گیرن این که به نفع خود بانکه که مردم کارت داشته باشند.
امير احمد اكبري اسبق از تبريز
|
United Kingdom
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۵
در واپسين روزهاي اسفند سال 1390 شركت مخابرات تبريز بدون اينكه قبضي بابت تلفن ثابت مشتركين صادر كرده باشه اقدام به يكطرفه كردن كليه خطوط با بدهي بالاي 10هزار تومان كرد كه روند مراجعه به دفاتر خدمات الكترونيك واريز وجه و اقدام براي دايري مجدد 18 ساعت مردم رو از دسترسي به خدمات تلفن ثابت محروم كرد

من از سايت محترم تابناك تقاضا دارم مصاحبه اي با مدير عامل شركت مخابرات تبريز و دليل اين اقدام اون هم در روزهاي پر ترافيك پاياني سال بفرمايند و تكليف مردم تبريز رو با قبض هايي كه هرگز براشون ارسال نميشه مشخص بفرمايند
با تشكر
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۵
این کار توی تهران هم صورت گرفته
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۵
توی کرمان که سقف 10/000 تومن هم رعایت نمیشه با 7800 تومان مال مارو قطع کردند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۵
خدمات الکترونیک شهر ؛ به نام مشتری و به کام مدیران شهرداري تهران !!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۵
کارمند محترم بانک
من در موسسه ثامن شعبه بیستون رشت سپرده دارم رفتم سود سپرده را برداشت کنم در عرض این 5 روز تعطلات فقط گزینه موجودی حساب فعال بود وبقیه غیر فعال این کجاش به زیر ساخت شبکه برمی گردد این از اون حرفهاست
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۵
دوست عزیز موسسه ثامن بانک نیست
شهریار - ع
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۵
دوست عزیز
موسسات اصلا بانک نیستند ! و قوانین رو به راحتی دور میزنند
ناشناس
| United States |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۵
مثلا الان بانکها قانون رو صدر صد اجرا میکنن. مردمو....فرض کردی؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۵
یکی از کارکردهای خدمات الکترونیک در ایران اینه که دیگه کسی نمیتونه با کامپیوتر و خودپرداز بحث کنه و حقشو بگیره و افرادی که از آی تی سر در نمیارن میشه سرشون رو شیره مالید و گفت که مثلاً الان سیستم قطعه یا بسته شده و ... .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۵
مريض درسته نه مريز
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۶
کج دار و مریز اصطلاح است و در اینجا مریز به معنی نریز است. یعنی ظرف را کج نگه دار ولی محتویات آن را نریز‏. کنایه از حالت نامشخص و بلاتکلیفی است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۵
همه چی مثل اینکه به امان خداسپرده شده است شرکتی ویاشرکتهایی عشقشان میکشداجناس خودراگران کندویاالی آخر ولی کسی نیست که به دادمردم برسدبه غلط محاکم قضایی منتظرندیک بیکاری پیداشودو ازکسی شکایت کند سپس مسئولین ذیربط عمل کنندوالانه بازرسی دیده میشودونه ماموری .اگرمسئولین مردم رافرموش کنند وآنهارابه حال بگذارندپس چه کسی امنیت روحی واقتصادی آنهارابایدپاسداری وضمانت نماید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۵
ديگه شعار مشتري مداري قديمي شده ! بنده عضو باشگاه مشتريان بانك ... هستم و حدود يك ماه است كه به دليل مشكل الكترونيكي در پذيرش رمز عبور ، توانايي ورود با باشگاه را ندارم . چهار بار بصورت تلفني با كارشناس مربوطه و 4 بار هم بصورت پيام از طريق سايت اينترنتي مربوطه تماس گرفته ام اما تاكنون مشكل حل نشده است .معلوم مي شود يا دانش فني لازم را ندارند يا اينكه سيستم صاحب ندارد . واقعا كسي به كسي نيست .يك ماه زمان براي حل كوچكترين مشكل كامپيوتري ! با اين همه دفتر و دستك و تبليغات فقط مي توان گفت آفتابه و لگن هفت دست ، ولي شام و ناهار هيچي .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۶
ناراحت نباش منم عضو همون باشگاهم و دقیقا مشکل شما رو دارم.تنها نیستی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۵
به نظرم خدمات بانكها نسبت به 99 درصد ادارت بهتر و مشتري مدارانه تر هست، در مورد زير ساختها هم ميتونيد يكم به بحث تحريم نزديك شيد وقتي كه يك دستگاه سرور كه قراره وارد يك بانك بشه بايد 15 كشور جهان به مدت 6 ماه (خوش بينانه) بچرخه تا وارد خدمت رساني به جامعه اي برسه كه سالانه رشد 3 برابري در حجم تراكنشهاي الكترونيكشان وجود داره انتظاري بيش از اين نبايد داشت. غرض دفاع از وضع كنوني خدمات الكترونيك نيست، بلكه يك طرفه نرفتن به قاضي است. 7 8 سال پيش مردم 8 ساعت در طول روز فرصت داشتن تا به پولشان آن هم با كلي صف و دعوا و منت برسند ولي الان در بدترين اوضاع هم از سرويسي حداقل 20 ساعت در روز برخوردارند، آيا واقعا بانكها مشتري مدارتر نشده اند ...
پاسخ ها
حامد شفقی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۵
لطفاً مغلطه نفرمائید .
در حال حاضر هر نوع سروری که قصد خرید آنرا داشته باشید حداکثر ظرف 60 روز در ورودی گمرکات ایران قرار می گیرد.
در مورد مقایسه ادارات و بانکها باید عرض کنم که مردم پولی در ادارات ندارند ولی در بانکها چرا ، پس حق دارند 24 ساعت روز ، 7روز هفته و 365 روز سال به پولشان دسترسی داشته باشند.
شهریار - ع
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۵
در تائید باید بگم دوستان خواننده نمیدونن که برای خرید یک دستگاه خودپرداز چقدر باید از کشورهای واسطه استفاده کرد و آخر سر دستگاه چینی با هزار مشکلات وارد کرد
ناشناس
| United States |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۵
اگه بانکها بتونن همین مشکلات خودپردازهای نصفه نمیه رو حل کنن دردی از مردم دوا خواهد شد. متاسفانه بحث خدمات رسانی که میشه بانکها از هر خطایی مبرا هستن. یا مشکل مردم هستن یا مشکل جای دیگه اس
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۶
آقاي شفقي عزيز سرورهايي كه تو بانك ها استفاده مي شه مثل سرورهايي كه همه جا مي بينيد نيست. همه mainframe هستند و ساخت كشور آمريكا و شركت IBM و جزء دستگاههاي تحريمي هستند، تو بهترين شرايط يك كاركرده رو با هزار دست و واسطه و شامورتي بازي ميشه خريد وگرنه اگر قرار بود با همين سرورهاي hp بازار ايران كار بانكي انجام داد همين سرويس هاي نصف و نيمه را هم نداشتيم.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۵
دوست عزیز مشکل اینه که من از موبایل بانک ... استفاده می کنم که در طی 5 روز اول عید به صورت کامل قطع بود. به نظر من که بانک ها در طی تعطیلات واقعا کم لطفی کردند.
نظرات بیشتر