باسلام اینجانب شماره طلایی 0939170******را از سایت وزین ایرانسل خریداری نمودم وپس از مدتی استفاده و باقی بودن بیش از 6هزارتومان شارژ چند روزی به مسافرت رفتم وبعداز مدتی تلفنم را روشن کرده و ملاحظه نمودم که خط اینجانب واگذار شده انگار که نه مالکیتی داشتم پس چرا شرکت ایرانسل کپی شناسنامه وکلی مدارک برای مالکیت از ما اخذ میکنه یعنی چه خطی که بنام شده وهزینه هم پرداخت کردیم را به کس دیگری واگذار میکنه واقعا تو مملکت ما قانونی برای این گونه شرکتهایی که اینگونه مال مردم را به یغما میبرند نیست واقعا کسی نیست که به داد ما بدبختا برسه داد مارا به گوش مسولان برسانید کجا باید شاکی بشیم
بارها گزینه عدد2را به شماره5005جهت عدم ارسال پیامکهای تبلیغاتی ارسال کردم ولی همچنان برایم پیامک می آیدبه کجا مراجعه کنم با چه زبانی بگویم آیا این است تکریم ارباب رجوع لطفا پاسخگو باشید متشکرم
من در تاریخ 31/3/91 با توجه به پیامکی که از طرف شرکت ایرانسل برای شارژ مجدد 6 ماهه ارسال شده بود نسبت به پرداخت مبلغ 1155000 ریال اقدام کردم که در تاریخ 1/4/91 برای من پیامک ارسال شده که با توجه به اینکه شما در زمان مقرر نسبت به پرداخت هزینه اقدام نکردید طرح 6 ماه شما به 1 ماه تبدیل شده است و باید مبلغ 205115 ریال دیگر واریز کنید !!! حال سوال اینجاست که اگر شرکت ایرانسل نسبت به ترافیک موجود در شبکه بانکی به گفته خود اپراتور ایرانسل مبنی بر اینکه مدت زمان رسیدن مبلغ واریزی بین 24 تا 48 ساعت طول میکشد دلیل ارسال پیامک مهلت واریز تا تاریخ 31/3/1391 چیست ؟
جالبه روابط عمومی محترم ایرانسل اصلا به روی خودش نمیاره که چرا در سایت خودش امکان شکایت و رفع مشکل نیست؟ ضمن اینکه بیشتر جوابها اصلا دقیق نیست فقط دلیل و توجیه است
حقیر دو خط تلفنی که یکی از شماره های ان **** بود را باقیمتی بیش از قیمت معمولی خریداری نمودم.درست میفرمایند دفتر چه ای کوچک که با ذره بین برای بنده با سنی 60 به بالا قابل خواندن نبود و طبق سنوات و عمل تبلیغی با هر وسیله ای که شرکت هایی مانند ایرانسل که از اب کره میگیرند گول خوردیم و دفتر ذره بینی را نخواندیم.ولی با عرض پوزش دروغ که کنتور ندارد.در جواب بالا نوشته اند که به چند طریق از جمله پیامک و..به اطلاع مشترک رسانیده ایم.به تمام پیمبران درست نمیگویند.بعد از چندین بار مراجعه که هر بار جوابی دگر میدادند بنده حاضر شدم که حداقل 2 الی 3 برابر مبلغ اولیه را بپردازم خط یکبار خریداری شده را به بنده بفروشند.جالب اینست که تمام مشترکانی که به هر دلیلی نتوانسته اند از تلفن استفاده کنند باید از هفت خوان بگذرند تا انجا که باید به محضر برویم و..بقیه قضایا/از همه بدتر که برای این که سر مشترک را به طاق بزنند کارت ملی و سجل را قبول ندارند و حتمن باید به محضر رفت تا شاید فرجی شود.کاری میکنند که برای یک خط تلفنی باید چند روز را به هرز بپردازیم؟چگونه است که مالکیت پشیزی برای ایرانسل تنی ارزد؟خودشان میبرند و خودشان میدوزند و همه جاده را یک طرفه طی میکنند.به غیر از ان نسخه هیچ پیامی برای بنده نفرستاده اند.