درست نه درشت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
راستش نسبت به حوادثی و سوانح رانندگی که هرسال اتفاق میفته و جون 23000نفر رو میگیره حوادث هواپیمایی ما و فوتی هاش خیلی خیلی خیلی کم تر از ایناست اما چون خط هوایی امن ترین خط انتقال مسافر است نباید شاهد این جور اتفاقات ناجور باشیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
من يكشنبه شب از فرودگاه مهر اباد با ايران اير خواسنم بيام مشهد پرواز اول تاخير داشت بعد كنسل شد و مسافرا رو خواستن با پروار ١١ شب بفرستن كه اونم ٢ ساعت تاخير داشت و اخرش ساعت ٣ شب رسيديم مشهد.. اخرشم اقاي كاپيتان برامون سفر خوشي رو آرزو كرد و تمام
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
به خاطر این ناوگان هوایی من و خانواده و بسیاری از آشناهامون قید سفر داخلی رو زدیم.
مگر شهر های نزدیک را با ماشین خودمان برویم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
خب با قطار برین،الان مشهد رو 7ساعته میره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
راستی گفتند برای چی یهو ترمز کردند؟! سیستم ناوبریش مختل شده بود؟ و اونم درست چند ثانیه بعد از تیک‌آف. ای‌ول‌ولونه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
خیر! چند ثانیه قبل ار تیک آف
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
باز خدا رو شکر که توپولوف نبود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
به عنوان یک متخصص هواپیمائی باید عرض کنم که علت ترمز کردن خلبان و نگه داشتن هواپیما بدون شک خرابی سیستم ناوبری هواپیما نبوده است . چنین تفسیری بسیار غیر منطقی به نظر میرسد چرا که سیستم ناوبری هواپیما متشکل از یک سری دستگاههای ردیابی است که در صورتی خرابی همه آنان نیز خلبان میتواند بدون نیاز به ترمز کردن و به خطر انداختن جان مسافرین به راحتی از زمین بلند شده و با دور زدن بر روی فرودگاه و با استفاده از دید مستقیم بر روی باند آنهم در ساعت 830 صبح که هوا روشن است مجددآ بر روی باند فرود آید . خرابی سیستم ناوبری به هنگام پرواز در یک هوای کاملا ابری و یا دید بسیار کم میتواند مشکلاتی برای خراب حاصل کند اما در آن شرایط هم راهکاری برای در پرواز پیش بینی شده است .به هر حال آوردن اینچنین بهانه ای از سوی خلبان کاملاً غیر قابل قبول بوده و قطعاً دلیل مهم تری برای ترمز کردن خلبان وجود داشته است که باید بررسی شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
باسلام دوست و همكار عزيز با شما موافقم ولي شايد دليل ديگه ميتونسته يه دليل امنيتي باشه نيست؟
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
"آسیب جسمانی" رو خوب اومدی
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
بیچاره گوسفندائی که به دلیل سلامت مسافرا قربانی وخیرات میشن
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
خبر بعدی چند هفته دیگه: همین هواپیمایی که امروز چرخاش آسیب دید، به علت تعمیر غیر اصولی، اینبار چرخاش اصلا باز نشد و آتش گرفت و یا ...
ناشناس
|
Japan
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
شاید واسه همینه که سرمربی تیم ملی فوتبال آقای کیروش جرالت نمیکنه در ایران سوار هواپیما بشه ! ما هم که سوار میشیم در واقع ریسک می کنیم! اما تا کی !؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
وقت گل نی...
نظرات بیشتر