...
|
Tunisia
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
خداروشکر!!
ناشناس
|
United States
|
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
زنده باد ماشین قراضه خودم هر جای ایران کار داشته باشم باهاش میرم خرج بنزینش از بلیط هواپیما گرونتر میشه. اما میدون جونم به این لاستیک های پوسیده وابسته نیست.
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
خدارا شکر
اگر خلبان ترمز نمی کرد مطمئن باشید هواپیما بعد 2دقیقه تو دریا می افتاد. بعدا" می گفتیم خلبان مقصر است.
بوشهر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
اهای مسئولیین تا کی هواپیمای کهنه
بابا یه فکری بکنین- چندتا هواپیمای نو بخرین دیگه .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
تازه اگه مثلا خواستیم هواپیما سوار شیم میریم از یه شرکتی میگیریم که ایر باس داشته باشه مثلا با ایر باس بریم که بهتره
اینم که توزرد در اومد
lمحسن بهروز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
این مشگل نتیجه تحریم است.ایران ایر وخلبانهایش بگفته تمام کارشناسهای هوانوردی جهان از جزو بهترینها هستند .شرکتهای هوایی تجاری را که باجان انسانهاسروکار دارند.هیچ دولتی نباید تحریم بکند. غرب با این کارش خیانت به بشریت میکند.....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
باااااااااارک اااااالله اییییینههههههممممهههه کارشناس هههههوایییییی و متخصصصصص
فنیییییی و خلبانییییی و دیگه داشتیم و و غافل بودیم که ما میتوانیم بتعداد زیاد به سایر کشورا نیروی متخصص هوایی صادر کنیم // مجددا بارکالله! اما بعد! بدنیست تابناک برای آن آقای خوش نشین که خیلی صحبت از کهنه بودن هواپیماها می کند و آن آقایی که هواپیماهای ساخت غیر از آمریکا و اروپای را رد می کنند دوتا کار انجام دهد، 1ــ پیشنهاد میکنم حتما تابناک طی یک مقاله پژوهشی که توسط یک کارشناس امور هوانوردی و حتی الامکان سرشناس و سابقه دار در بررسی سوانح هوائی و تحقیق و تدوین گردد، موضوع ، نسبت عامل تخلفات، عدم انجام وظایف وخطاهای انسانی را به نقائص فنی
در وقوع سوانح و حوادث هوایی در سطح
بین المللی براساس مطالعات و تحقیقات جهانی انجام شده مورد بررسی و تحقیق قراردهند تا هموطنانی اطلاعات زیادی در این خصوص ندارند ولی علاقه مند به اینگونه موضوعات می باشند بدانند که غریب به 70% سوانح هوایی بر اثر عامل انسانی رخ می دهند نه در اثر
نقص فنی، ودر صورت انجام وظیفه درست و تصمیمات بجای عامل انسانی
از حتی تا 85% سوانح هوائی جلوگیری
می شود.
2ــ چرا باید با وجود اینهمه امکانات زمینی مختلف بیش از 80% جامعه که
بقول یکی از نویسندگان کامنتها مسئله
هوایی ندارند. باید تاوان دردسر رفاه 10% جامعه را با تنشها و گفت و شنیدها بدهند . هم از جیب آنها خرج پروازهایشان داده شود هم ذهنشان تخریب گردد و تحت استرس عصبی قرار گیرند به آنها چه مربوط که کارمند فنی کارش را با دقت انجام نمیدهد و مسافر باید ببیند که از موتور هواپیما بنزین چکه میکند و خبر دهد که پرواز متوقف و از سانجه جلوگیری شود به اعصاب همه جامعه مربوط نمی شود که مدیران یقه سفید بخش هوانوردی کشور وظایفشان را با مراقبت و دقت انجام ندهند و انوقت به آنها نتوان تو هم گفت مانند بعضی دیگر از اقشار از موقعیت اجتماعی و فنی و علمی خود سوء استفاده نمایند و سوار مردم شوند.
همه آنهایی که پرواز می کنند که از جنس خلبان شهبازی و امثالهم نیستند که اقلا یک هنری داشته باشند که به خرجتراشیهایشان برای ملت بیارزند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
انقدر بدم میاد از نظرات غیر کارشناسی ...
با وقتی از هواپیما سر در نمیارید حرف نزنید دیگه ... حداقل یک بار به کتاب پرواز هواپیما و انکس ها یه نیم نگاه بندازید بعد بشینید جای کارشناس
پاسخ ها
سوفی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
یه منفی بهت دادم که بدونی وقتی پای جون آدما درمیونه کارشناس بازی در نیاری..دیگه الان ننجون منم میدونه هواپیماها فرسوده اس و باید از ناوگان هوایی خارج بشه ..
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
عزیزم مگر اینجا سایت تخصصی هوانوردی است؟!!
مهندس زمینی هما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
دوستان عزیز
متاسفانه اکثر ما فقط منتظر یک نقطه منفی هستیم تا زحمات یک گروه را زیر سئوال ببریم این گونه اتفاقات در اکثر ایر لاین های معروف دنیا نیز رخ میدهد . با وجود تحریم ها هرگز متخصصین هما دست از تلاش برنداشته و شبانه روز در جهت خدمت به هموطنان مان مردانه ایستاده اند .با تشکر
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
این لاستیکهایی که زیر این هواپیما انداختن زیر اتوبوسهای شرکت واحد تهرات هم پیدا نمیکنید . خدایی شما قضاوت کنید. . . .
نظرات بیشتر