از پلیس راهنمایی متشکریم .
جریمه ها را باید آنقدر زیاد کرد که تلفات رانندگی سالانه ایران به زیر 1000مورد برسد .بد نیست بدانید تلفات رانندگی سالانه در سوئد 9 میلیون نفری کمتر از 20 نفر است .
اقا بخدا اگر پرایدو هوو و دانگ فنگو وانت نیسانو و تعداد دیگر از ماشینهای عهد بوق جمع شوند و تعرفه صد درصدی واردات خودرو برداشته شود من به شما قوا میدم امار تصادفات هشتاد درصد کم میشه
سوال میپرسم از مسئولین ایا با یه ماشین که چارنا ایربگ داره و ترمز ای بی اس داره تصادف کنی جونت امنیت داره یا با پرایدی که نه ترمز ای بی اس داره ونه کیسه هوا و نه بدنه محکم ونه لاستیک پهن؟؟!!!!؟؟؟؟!!!
در جاده تهران اصفهان قبل از دو بانده شدن هر سال حدود جهار صد نفر تلفات داشت وكلي زخمي بعد از دو بانده شدن جاده تلفات به حدود سي نفر كاهش پيدا كرده بجاي ساختن جاده ها تا كي اين ملت بدبخت بايد تاوان كم كاريهاي شما را بدهند.
با سلام
مشکل الان بودن تابلوهای محدودیت سرعت در جاهایی است که ماشینها به راحتی و بدون هیچ مشکلی سرعت 120 کیلومتر را طی می کنند. یعنی هم جاده چهار بانده و خوب ناگهان با تابلو سرعا 50 کیلومتر مواجهه می شوی و پلیس هم دست به نقد.که این تابلو با شرایط جاده همخوانی ندارد.
چرا باید از محل 5 الی 6 برابر شدن درآمد راهنمایی رانندگی، چیزی عاید مردم نشه؟
قانون افزایش جرایم رانندگی یه چیزی کم داره اینکه حداقل 50 درصد جرایم به شهرداری ها و وزارت راه داده بشه تا برای مردم پاکینگ و خیابان و راه و ... بسازن.
سلام نگفتند درمواردی که برخی از آقایان پلیسها به ناحق با اینهمه قانون که دستشون را کاملا دباز میگذارد مردم را جریمه می کنند وراه اثباتش هم سخته چه باید کرد؟
سلام
خدا وكيلي خيلي خوب
اما آيا به رانندگان ظلم نمي شود ؟
چون پرسنل پليس راه به دليل خستگي در نوشتن اعداد اشتباه مي كنند.
آيا سيستمي وجود دارد كه از اين اشتباه جلوگيري كند؟
در صورتي كه عدالت برقرار شود بسيار بسيار عالي است .
با تشكر