تا وقتی مافیای خودرو در جریان باشن به هیچ جا نمیرسیم
باید خودرو سازی رو از انحصار بیرون آورد
ناشناس
|
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۴
34
22
پاسخ
مملکت گل و بلبل است و همه در هر کاری که در آن تخصصی ندارند دخالت می کنند.
راهور ناجا به هیچ عنوان زیر ساخت لازم برای تشخیص استاندارد را در اختیار ندارد. باور کنید تشخیص استاندارد بودن یا نبودن خودرو تخصص می خواهد. با پلیس بازی نمی شود آن را تشخیص داد.
تصادفات جاده ای و تلفات آن هزاران دلیل مختلف دارد که در مواردی همین پلیس مقصر است. نمونه اش در اجازه تردد دادن به تریلر ها می توان دید. طبق قانون تریلر ها باید جداگانه تست استانداردی شوند و پلاک مجزا بگیرند در حالیکه الان همین طوری در هر جا تریلر تولید و مصرف می شود.
پلیس به جای دخالت در امری که تخصص ندارد بهتر است به وظیفه خود در ممانعت از تردد تریلرهای بدون پلاک مستقل عمل نماید تا مقدمه استاندارد سازی تریلرها فراهم شود
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۵
راست میگه کلا تو این مملکت دیوار هرکی کوتاه تر باشه همه چی گردنشه از اونجایی که کارگر و صنعتگر بی ارزش ترین هستند پس همه چیز تقصیر اونهاست!
ناشناس
|
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۴
1
63
پاسخ
.
.
.
.
علاوه بر بی کیفیت بودن محصوات تولیدی ....
.
.
روز به روز قیمت این خودروها گرانتر هم میشود و معلوم نیست وظیفه سازمان حمایت از مصرف کننده چه شده است؟
.
.
پاسخ ها
ناشناس
||
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۶
اون بک نفر منفی دهنده!!! شتاسایی شدی
سازمان حمایت از مصرف کننده ها
ghasem
|
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۴
1
26
پاسخ
واقعادمتون گرم.هميشه مردماند كه بايد تقص اشتباهات مسئولان رو پس بدن.مقاله ي عالي بود مخصوصا اون قسمت آخرش كه گفته "آنكه در برابر اين بي كيفيتي ها ايستاده پليس بوده نه موسسه ي استاندارد"
فرزاد
|
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۴
42
14
پاسخ
اگه تو ايران بهترين ماشين ها هم توليد بشه با توجه به فقر فرهنگ در رانندگي باز اوضاع همين آش همين كاسه است
بهتره قوانين بسيار سخت گيرانه اي اجرايي بشه
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۵
راست میگه
ناشناس
|
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۴
1
52
پاسخ
تا کی میخواهند با تعرفه بالا ، از تولیدات بی کیفیت داخلی حمایت کنند . سالانه حدود 300000 نفر کشته میشوند که مثلا صد هزار نفر کارکنان خودروسازی ها بیکار نشوند! این خیانت به است به خدا
پاسخ ها
ناشناس
||
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۶
یه زمانی کیگفتیم اگه دوبرابر پول ماشین می دهیم حداقل بنزین و سرویس ارزونه. نه تنها طرحی که قرار بود هرسال 10 درصد از تعرفه گمرکی واردات خودرو کم بشه اجرا نشده بلکه واردات خودرو هم به گونه ای انحصاری شده که خرید یک ماشین امن (نه لوکس) به روز مرد کهن می خواهد
ناشناس
|
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۴
18
7
پاسخ
با سلام
ما در کیفیت محصولات, کیفیت راهها ,وکیفیت رانندگی ,مشکل داریم (نسبت به قبل بهتریم (انشا ا.. با تلا ش وجدیت در هر سه محور ارتقای کیفی داشته با شیم
حمید
|
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۴
2
18
پاسخ
په نه خودور ساز رو بهش گیر میدن!!!!
رضا
|
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۴
1
37
پاسخ
تنها چیزی که باعث بالا رفتن کیفیت، پایین آمدن قیمت و افزایش بهره وری در بازار تولیدات میشود رقابت است و تا زمانی که وجود نداشته باشد چیزی اصلاح نخواهد شد. دو شرکت محترم خودرو ساز بدون دقدقه خاطر از رقابت و با پیش فروش نقدی هر محصول بی کیفیتی که تولید میکنند و با هزینه های مصرفی ارزان قیمت داخلی و چینی و کارگر ارزان قیمت ایرانی و قیمت بالای محصولاتشان در حال لذت بردن از چنین وضعیتی هستند و جالب آنکه دم از سود کم و ورشکستگی هم می زنند!!
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۵
دغدغه کارشناس!
ناشناس
|
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۴
1
31
پاسخ
سازمان استاندارد هم متشکل از چند تا کارمنده که منتظرن سر برج برسه و حقوقشونو بگیرن.
باید خودرو سازی رو از انحصار بیرون آورد