بابا سالی 2 یا 3تا سقوط تو ایران دیگه عادی شده. دعا کنید بیشتر نشه
آرش
|
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۰
1
3
پاسخ
این آمار ها خیلی معنی خاصی نداره. باید درصد سقوط این هواپیما ها ذکر بشه. و همچنین تعداد پروازهای متوسط قبل از سقوط هم آورده بشه تا یه کم معنای بیشتری پیدا کنه. تعداد کشته شدگان از اهمیت کمتری برخورداره، چون به بزرگ و کوچکی هواپیما بستگی داره، اما اینکه چند درصد مسافران جان سالم به در بردن خیلی اهمیت داره.
ناشناس
|
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۰
0
10
پاسخ
ایران ایر دو فروند دیگر بوئینگ 727 دارد . این هواپیما حدود 37 سال قبل به ایران تحویل شده است . تمنا دارم این دو فروند را بازنشسته کنند تا جان سایرین به خطر نیفتد
ناشناس
|
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۰
2
2
پاسخ
به دلایل سقوط که نگاه می کنی می بینی نقص ساخت در دلایل نیست اصلا.
ناشناس
|
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۰
0
4
پاسخ
واقعا خیلی باحالید یه سوال کجای سقوط هواپیماها برای شما خواندنیه کشته شدن مسافرا یا زخمی شدنشون !!! حیف اسم خبرنگار!!!
ناشناس
|
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۰
0
5
پاسخ
جالبه که در کشور ما قیمت بلیط هواپیما ها هیچ ربطی به نوع هواپیما ندارد! بر فرض مثال هواپیماهای نسبتاً خوب ایرباس قیمت بلیطی مشابه با فوکر و توپولوف دارند. این باعث میشه که شرکت های هواپیمایی هیچ گونه رقابتی با یکدیگر نداشته باشند و کیفیت پرواز ها پایین بیاید.
ناشناس
|
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۰
0
2
پاسخ
مثلا می خواهید توجیه کنید ؟؟؟؟؟
ناشناس
|
|
۰۷:۲۸ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۱
0
7
پاسخ
آقا جان چرا به مهندسین ماهرتون نمیگید 2 روزه یه هواپیما بسازن که دیگه چوب هواپیماهای عهد تیرکمون شاه رو نخوریم! مگه نه اینکه بنزین رو 2 روزه تولید کردین! دی
مهدي
|
|
۰۷:۴۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۱
0
2
پاسخ
فقط دو شركت معظم ساخت هواپيما در دنيا وجود دارند - بويينگ و اير باس - وقتي سانحه اي اتفاق مي افتد كدام كارشناسان نظريه ميدهند كه مشكل از كجاست؟ قطعا كارشناسان خودشان- كدام بقالي ميگويد ماست كن ترش است -
ناشناس
|
|
۰۸:۰۸ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۱
0
0
پاسخ
اولين سقوط 727 در ايران هم در زمستان سال 58در پرواز مشهد به تهران بر اثر برخورد به كوه در نزديكي تهران به دليل ديد كم و خطاي برج مراقبت بود كه تمام مسافرين آن كشته شدند.