کاش سهم ما را در بدوش کشیدن این بار سقوط مینوشتی و مقایسه می کردی
ناشناس
|
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۱
0
1
پاسخ
پس هواپیمایی که رو خلیج فارس زدن چی بود؟
ناشناس
|
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۱
1
3
پاسخ
و آمار توپولوف ها؟
ناشناس
|
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۱
0
4
پاسخ
همه ي اينها رو نوشتي اما اشاره نكردي كه علت اصلي اكثر حادثه هاي هوايي ايران " كمبود يا نبود قطعات " است.
ناشناس
|
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۱
1
3
پاسخ
نویسنده عزیز هواپیمای بوئینگ از امن ترین هواپیماهای دنیا محسوب می شوند و برعکس آن انواع روسی از بدترین آنها. کشور ما قبل از انقلاب دارای ناوگانی از هواپیماهای بوئینگ نو یعنی بهترین هواپیماهای دنیا بود اما پس از انقلاب هواپیماهای روسی وارد ناوگان حمل مسافر شد.
ناشناس
|
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۱
1
4
پاسخ
کاش مقایسه ای هم بین بوئینگ و توپولف میگذاشتید
ناشناس
|
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۱
0
4
پاسخ
پس در بهترین حالت، ساخت هواپیمای سقوط کرده مربوط به 27 سال پیش بوده است!!!
ناشناس
|
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۱
2
3
پاسخ
به نظر می رسد اصلی ترین عامل در سقوط هواپیما در ایران عامل انسانی باشد چه طور که در اکثر سازمانها و ادارات ما نیز عامل اصلی خطاها عامل انسانی است و این عامل از دو بعد قابل طرح است:
اولین و مهمترین بعد این است که در انتخاب افراد معیار اصلی آشنا و فامیل بودن و به عبارتی پارتی بازی است. نیروها با معیارهای شایستگی انتخاب نمی شوند و می شود همین. لذا باید سیستم جذب نیرو در کشور به کل باید متحول شود. ثانیا آموزشهای لازم و کافی به نیروهای انسانی داده نمی شود.
چرا در کشور های دیگر عامل انسانی به این اندازه اشتباه نمی کند!