ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
وقتی همه اعلام می کنند این فدراسیون با رییس نالایقش، این مربی ضعیف و کادر به درد تیم ملی نمیخورند ولی مثل بقیه امور لجاجت بر نادیده گرفتن نظر کارشناسی رای مردم و راه صحیح هست، نتیجه غیر از این نخواهد شد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
اگر صعود مي كرديم اشتباه بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
آقاي قلعه نوعي ما قبلا جزء ٣٢ تيم بوديم ولي با جنابعالي حتي ديگه جزء ٣٢ تيم هم نيستيم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
فودباله ديگه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
تيمي كه نتونه يه بازي رو ببره نبايد هم صعود بكنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
آقاي تاج و آقاي قلعه نوعي شما حداقل يك نسل آينده و فعلي فوتبال كشور رو نابود كرديد
شما اگه شهامت جوون گرايي نداشتيد بي خود كرديد تو اين جايگاه نشستيد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
هيچي از ارزش هاي ما كم نميشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
ما چهار سال داد زديم اين قلعه نوعي و تاج بايد برن ولي كو گوش شنوا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
از ماست كه بر ماست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
اشکال نداره. بچه ها سخنی زیاد کشیدند. همه ی اینها یعنی قلدری آمریکا باید تمام شه.
نظرات بیشتر