اميدوارم آقايون از خرد و كلان فهميده باشن كه با حلوا حلوا گفتن دهن شيرين نميشه
بايد زحمت كشيد و برنامه ريزي كرد
وگرنه عقبگرد داريم
حالا ديگه جزء ٣٢ تيم هم نيستيم
پاسخ ها
ناشناس
||
۰۹:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
احسنت
ناشناس
||
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
عالي بود
دقيقا
ناشناس
|
|
۰۹:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
0
12
پاسخ
دم فيفا گرم كه با ٤٨ تيمي كردن جام جهاني به تيم هايي مثل ما فهموند كه اندازه واقعي مون چقدره
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
جالب بود
احسنت
ناشناس
|
|
۰۹:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
0
9
پاسخ
من نمیدونم کی به طارمی گفته فوتبالیست ؟!؟
اصلاً نمیتونه بدوه
فقط بلده خودش رو زمین بزنه و لش بازی در بیاره
حیف آزمون که واقعاً جاش خالی بود.
برای اینکه با کسی عکس گرفته که آقایون دوسش ندارن، باید از تیم ملی یک مملکت خط بخوره.
حقا که همه چی به همه چیمون میاد !!
ناشناس
|
|
۰۹:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
0
8
پاسخ
آقاي قلعه نوعي و آقاي تاج بهتون گفتم اگه آبروريزي كنيد بايد منتظر عواقبش باشيد
تازه مردم دل و دماغ ندارن و خيلي ها حتي بازي ها رو نديدن
ناشناس
|
|
۰۹:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
0
7
پاسخ
هم بازي ها رو باختيم و هم آينده فوتبال جوان ها مون رو
ناشناس
|
|
۰۹:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
0
9
پاسخ
همه كارامون برعكسه و فقط لجبازي با مردم
از اول هم معلوم بود قلعه نوعي اندازه جام جهاني نيست
ناشناس
|
|
۰۹:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
0
7
پاسخ
قلعه نوعي اگه عرق ملي داشت خودش بايد تيم رو تحويل يه مربي كاربلد ميداد
ناشناس
|
|
۰۹:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
0
6
پاسخ
همه چيزمون به همه چيزمون مياد
غير از اين ميشد تعجب داشت
ناشناس
|
|
۰۹:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
0
7
پاسخ
واقعا تو این گروه داغون و این شیوه جدید ساده صعود، صعود نکردن آبروریزی است
ناشناس
|
|
۰۹:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
0
8
پاسخ
بريد زندگي تون رو بكنيد
چون توي اين مملكت همه به فكر منافع و جايگاه خودشونن
بايد زحمت كشيد و برنامه ريزي كرد
وگرنه عقبگرد داريم
حالا ديگه جزء ٣٢ تيم هم نيستيم
دقيقا