ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
اميدوارم آقايون از خرد و كلان فهميده باشن كه با حلوا حلوا گفتن دهن شيرين نميشه
بايد زحمت كشيد و برنامه ريزي كرد
وگرنه عقبگرد داريم
حالا ديگه جزء ٣٢ تيم هم نيستيم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
احسنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
عالي بود
دقيقا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
دم فيفا گرم كه با ٤٨ تيمي كردن جام جهاني به تيم هايي مثل ما فهموند كه اندازه واقعي مون چقدره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
جالب بود
احسنت
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
من نمی‌دونم کی به طارمی گفته فوتبالیست ؟!؟

اصلاً نمی‌تونه بدوه
فقط بلده خودش رو زمین بزنه و لش بازی در بیاره

حیف آزمون که واقعاً جاش خالی بود.
برای اینکه با کسی عکس گرفته که آقایون دوسش ندارن، باید از تیم ملی یک مملکت خط بخوره.
حقا که همه چی به همه چیمون میاد !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
آقاي قلعه نوعي و آقاي تاج بهتون گفتم اگه آبروريزي كنيد بايد منتظر عواقبش باشيد
تازه مردم دل و دماغ ندارن و خيلي ها حتي بازي ها رو نديدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
هم بازي ها رو باختيم و هم آينده فوتبال جوان ها مون رو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
همه كارامون برعكسه و فقط لجبازي با مردم
از اول هم معلوم بود قلعه نوعي اندازه جام جهاني نيست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
قلعه نوعي اگه عرق ملي داشت خودش بايد تيم رو تحويل يه مربي كاربلد ميداد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
همه چيزمون به همه چيزمون مياد
غير از اين ميشد تعجب داشت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
واقعا تو این گروه داغون و این شیوه جدید ساده صعود، صعود نکردن آبروریزی است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
بريد زندگي تون رو بكنيد
چون توي اين مملكت همه به فكر منافع و جايگاه خودشونن
نظرات بیشتر