تیمی که در سه بازی خودش فقط و فقط به دنبال "مساوی کردن" است و بعد چشم به تیم های دیگر می دوزد که "مساوی نکنند" ، عاقبتش همین می شود.
امیر
|
|
۰۸:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
0
6
پاسخ
به قول قیصر امین پور
گاهی نفس به تیزی شمشیر می شود از هر چه زندگی است دلت سیر می شود
گاهی فکرش را نمی کنی ولی خوب می شود کاهی نمی شود که نمی شود که نمی شود
جام جهانی برای ما به اتمام رسید ولی آنچه که در حافظه تاریخی مردم باقی می ماند اخلاق و رفتار بازیکنان و اظهار نظر آنها است که بعضا خیلی هم جالب نبود
پاسخ ها
ناشناس
||
۰۹:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
درسته
ولی جام جهانی بعدی چهار سال دیگهاس و من پنجاه ساله میشم.
البته اگه مشکلات و بدبختی نکشه ما رو
ناشناس
|
|
۰۸:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
5
1
پاسخ
کاش اینجور وقتا از آخر بازی کنیم بیایم برسیم به اول
همیشه چه در لیگ چه بازی هایی از این قبیل من نمیدونم چرا باید اون همه موقعیت رو بذاریم کنار و شل و لش باشیم بعد یهو چند دیقه مونده به اتمام بازی یهو همه هجوم بیارن سمت زمین رقیب
خب از اول هجومی بازی کنن طوری میشه؟
اونم از آقامهدی خان طارمی که اگه من جاش بودم بهتر و حرفه ای تر پنالتو گل میکردم
واقعا ما اول از ترسمون بعد از بی تاکتیکی خودمون میبازیم وگرنه اینا تیمایی نبودن که جلوشون کم بیاریم
آقا بیرو هم که معلوم نبود چشه!!!!….تو زمین تو آمریکا جلو چشم دنیا با بازیکنا قهر میکنه و در حلقه اتحادشون نمیمونه و میره سمت دروازه، نیمه دوم موقع آبخوری
کاش دیگه یاد بگیریم چه ساده میشه دل مردم زجر کشیده رو خوشحال کرد
ناشناس
|
|
۰۸:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
0
13
پاسخ
یک مشت پیر پاتال که حتی تیم ندارند رو جمع کرده ، بعد از تیم های صدرنشین لیگ مث استقلال یک بازیکن چند دقیقه تو ترکیب بازی می کنه ،حتی به قایدی 5 دقیقه بازی نمیده ، دارودسته تاج فقط بیت المال رو به باد دادن
ناشناس
|
|
۰۸:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
0
9
پاسخ
تیم جام جهانی، مربی در سطح جهانی می خواهد. اینجا جای قویترینهاست نه آنهایی که با تفکر مربی در حد باشگاهی ایران، برای تساوی به میدان می روند و منتظر اما و اگر می شوند. با این مربی، ایران در هیج کجا به جایی نخواهد رسید.
ناشناس
|
|
۰۹:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
0
9
پاسخ
حالا شاید دور بعد شد ۶۰ تیمی ما هم تونستیم بریم بالا!
ناشناس
|
|
۰۹:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
5
4
پاسخ
حذف تیم مٌلٰی رو تسلیت عرض می کنم.
ناشناس
|
|
۰۹:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
0
12
پاسخ
اشکال نداره با همین نتیجه فاجعه بار هم چند میلیارد پاداش می گیرند
ناشناس
|
|
۰۹:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
0
11
پاسخ
ذهن بازنده، توهم توطئه، شکست مداوم
ناشناس
|
|
۰۹:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
19
0
پاسخ
يادمون باشه، ايران در شرايط بسيار سخت و عير منصفانهاي با با نيوزلند بازي كرد
پاسخ ها
ناشناس
||
۰۹:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
چه ربطی داره؟
مگه تو زمین نیوزلند بازی کردیم؟
یا شاید هم ده نفره بازی رو شروع کردیم، آره؟