بازی الجزایر و اتریش را که ببینی متوجه می شی، برای اخراج ایران از جام جهانی
جایزه ویژه ای در نظر گرفته شده بود.
پاسخ ها
ناشناس
||
۰۹:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
آیا هیچ وقت از توهم توطئه نتیجه مثبتی گرفته اید؟ بهتر نیست ذهن بازنده خود را عوض کنید
ارش
||
۰۹:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
هیچ وقت هم نمیشه از توهم نتیجه گرفت گل گفتی دقیقا
ناشناس
|
|
۰۸:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
1
15
پاسخ
حذف سردار آزمون به ناحقی
ناشناس
|
|
۰۸:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
3
5
پاسخ
در فوتبال همیشه موقعیت گل ایجاد میشه مشکل فوتبال ما عدم حضور بازیکنان مهاجمی است که تمام کننده باشند و جدا از سالها تجربه در همین سه بازی به خوبی دیده شد و عدم اعتقاد به تعویض های مهم را هم اضافه کنید
ناشناس
|
|
۰۸:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
0
15
پاسخ
وقتی یک پنالتی را نمی توانند گل کند و یا سه تا پاس درست نتوانستند بهم بدهند همان بهتر حذف بشوند
ناشناس
|
|
۰۸:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
8
5
پاسخ
از الان به فکر جام جهانی 2030 باشید سه مربی خارجی برای تیم ملی ،امید و جوانان باشید
ناشناس
|
|
۰۸:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
1
10
پاسخ
گفتم زور الکی نزنید،صعود نمیکنید
مجید
|
|
۰۸:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
2
21
پاسخ
شاید دلیل این بدشانسیها ناخوشی مردم باشد.
پاسخ ها
ناشناس
||
۰۹:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
شاید نه حتماً
ناشناس
|
|
۰۸:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
1
11
پاسخ
اگه هزارتا تیم هم توی جام جهانی باشه و 999 تا برن مرحله دوم ایران نمی ره چون تفکر پیروزی نداره. همیشه برای گل نخوردن می ره توی زمین نه برای برنده شذن
مگه تو جام جهانیهای دیگه صعود کردید؟