ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
جام جهانی کثیف از نوع آمریکایی....
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
چرا؟
مگه تو جام جهانی‌های دیگه صعود کردید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
بازی الجزایر و اتریش را که ببینی متوجه می شی، برای اخراج ایران از جام جهانی
جایزه ویژه ای در نظر گرفته شده بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Poland |
۰۹:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
آیا هیچ وقت از توهم توطئه نتیجه مثبتی گرفته اید؟ بهتر نیست ذهن بازنده خود را عوض کنید
ارش
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
هیچ وقت هم نمیشه از توهم نتیجه گرفت گل گفتی دقیقا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
حذف سردار آزمون به ناحقی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
در فوتبال همیشه موقعیت گل ایجاد میشه مشکل فوتبال ما عدم حضور بازیکنان مهاجمی است که تمام کننده باشند و جدا از سالها تجربه در همین سه بازی به خوبی دیده شد و عدم اعتقاد به تعویض های مهم را هم اضافه کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
وقتی یک پنالتی را نمی توانند گل کند و یا سه تا پاس درست نتوانستند بهم بدهند همان بهتر حذف بشوند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
از الان به فکر جام جهانی 2030 باشید سه مربی خارجی برای تیم ملی ،امید و جوانان باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
گفتم زور الکی نزنید،صعود نمیکنید
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
شاید دلیل این بدشانسیها ناخوشی مردم باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
شاید نه حتماً
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
اگه هزارتا تیم هم توی جام جهانی باشه و 999 تا برن مرحله دوم ایران نمی ره چون تفکر پیروزی نداره. همیشه برای گل نخوردن می ره توی زمین نه برای برنده شذن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
حیف شد حتی تو 48 تیم صعود نکردیم.
نظرات بیشتر