بهتر. با اينهمه كمبود ارز هر چي اونجا ميموندند اينهمه آدم مهمون سفره مردم بدبخت ايران بودند كه اينروزا از نظر اقتصادي اصلا در شرايطي نيستند كه از اين ولخرجيها كنند
ناشناس
|
|
۰۸:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
0
11
پاسخ
اینا دورغه یوزها صعود کردند به مرحله بعد.
پاسخ ها
مهدی
||
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
بله
بالاخره رفتیم تو جمع 16 تا تیم
ایران خانم
|
|
۰۸:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
18
1
پاسخ
معلوم بود..نمیزاشتن ایران بره بالا ! تا هین جاشم پرچم باز میشد از حرص میمردن، هوش مصنوعی و به خدمت گرفتن بر علیه تیم ملی ایران، این بازی های دیشب هم که اینجور!!! تابلو بود...
پاسخ ها
فری
||
۰۹:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
مثالی که میگن طرف سرش مثل کبک تو برف هست مصداق خود خود شماست بدون شک
ناشناس
||
۰۹:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
یادمه قبلاً همش میگفتیم تقصیر داوره ولی حالا دیگه میندازیم گردن هوش مصنوعی بیچاره و بدبخت!
ناشناس
||
۰۹:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
ذهن بازنده
ناشناس
|
|
۰۸:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
0
11
پاسخ
حسرت ۴۶ ساله ۵۰ ساله شد!
مانی
|
|
۰۸:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
8
7
پاسخ
کاش اصلا نمیرفتند لااقل سرمون بالا بود که به خاطر مردم با قاتل ایرانیان بازی نکردیم.
پاسخ ها
ناشناس
||
۰۹:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
کی؟ نیوزلند ایرانی ها رو کشته؟ یا مصر؟؟
بابک
|
|
۰۸:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
1
13
پاسخ
نتیجه لجاجت و قلعه نویی با عدم دعوت از سردار و ترس او از بازی هجومی
ناشناس
|
|
۰۸:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
12
0
پاسخ
قسمت در همین بود . دو تیر یک پنالتی و موقعیت های دیگر. اگر قرار بود صعود کنیم قطعا با اینها باید صعود می کردیم. خیر ما در صعود نکردن بود. پس از همین امروز برنامه ریزی برای ارتقاء تیم ملی تا جایی که این روزها برایمان خاطات باور نکردی شود در شرایطی که همیشه جزو چهار تیم باشیم. اگر در والیبال توانستیم در فوتبال هم به یاری خدا خواهیم توانست فقط باید بخواهیم.
به تمام دست اندرکاران و بچه های تیم ملی بابت زحماتشان تبریک و خسته نباشید می گویم. انشاالله ایران عزیز در هم عرصه ها با سخت کوشی موفق باشد.