ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
فقط کارما و کائنات
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
خوشحال شدم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
بهتر. با اينهمه كمبود ارز هر چي اونجا ميموندند اينهمه آدم مهمون سفره مردم بدبخت ايران بودند كه اينروزا از نظر اقتصادي اصلا در شرايطي نيستند كه از اين ولخرجيها كنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
اینا دورغه یوزها صعود کردند به مرحله بعد.
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
بله
بالاخره رفتیم تو جمع 16 تا تیم
ایران خانم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
معلوم بود..نمیزاشتن ایران بره بالا ! تا هین جاشم پرچم باز میشد از حرص میمردن، هوش مصنوعی و به خدمت گرفتن بر علیه تیم ملی ایران، این بازی های دیشب هم که اینجور!!! تابلو بود...
پاسخ ها
فری
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
مثالی که میگن طرف سرش مثل کبک تو برف هست مصداق خود خود شماست بدون شک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
یادمه قبلاً همش میگفتیم تقصیر داوره ولی حالا دیگه میندازیم گردن هوش مصنوعی بیچاره و بدبخت!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
ذهن بازنده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
حسرت ۴۶ ساله ۵۰ ساله شد!
مانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
کاش اصلا نمیرفتند لااقل سرمون بالا بود که به خاطر مردم با قاتل ایرانیان بازی نکردیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
کی؟ نیوزلند ایرانی ها رو کشته؟ یا مصر؟؟
بابک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
نتیجه لجاجت و قلعه نویی با عدم دعوت از سردار و ترس او از بازی هجومی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
قسمت در همین بود . دو تیر یک پنالتی و موقعیت های دیگر. اگر قرار بود صعود کنیم قطعا با اینها باید صعود می کردیم. خیر ما در صعود نکردن بود. پس از همین امروز برنامه ریزی برای ارتقاء تیم ملی تا جایی که این روزها برایمان خاطات باور نکردی شود در شرایطی که همیشه جزو چهار تیم باشیم. اگر در والیبال توانستیم در فوتبال هم به یاری خدا خواهیم توانست فقط باید بخواهیم.
به تمام دست اندرکاران و بچه های تیم ملی بابت زحماتشان تبریک و خسته نباشید می گویم. انشاالله ایران عزیز در هم عرصه ها با سخت کوشی موفق باشد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
بچه‌ها مچکریم یوزها مچکریم بچه‌ها مچکریم! یوزها مچکریم!
نظرات بیشتر