حتی اگر جام جهانی به جای ۴۸ تیم ۶۸ تیمی هم بود باز هم ایران صعود نمی کرد
پاسخ ها
ناشناس
||
۰۹:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
خخخخخخخخخخ
ناشناس
|
|
۰۸:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
0
15
پاسخ
افتضاح کردید!
ناشناس
|
|
۰۸:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
0
20
پاسخ
بی هنر های پر مدعا
ناشناس
|
|
۰۸:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
0
18
پاسخ
دست از پا درازتر برمیگردن!
asd
|
|
۰۸:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
16
1
پاسخ
یادم میاد چند سال پیش یک تیم آمریکایی اومد ایران . احتمالا کشتی بود .یادمه چقدر ایران احترام بهشون گذاشت و برد کلی گردوندشون.ولی اونها در پاسخ در جام جهانی چطور با ایران که مجبور بود اونجا باشد رفتار کردند.
الان هم مثل اینکه چند هزار نفرشون که معلومه دزد و جاسوس هستند می خواهند به بهانه هسته ای وارد ایران شوند! ایران نباید حتی اجازه دهد شب در ایران بمانند یا یک چادر براشون بزنند و اگر مجبورند با حداقل امکانات از آنها پذیرایی کنند.
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
چی میگی تو
ناشناس
|
|
۰۸:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
0
13
پاسخ
دست از پا دراز تر برمیگردن!
ناشناس
|
|
۰۸:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
2
12
پاسخ
بخدا خوشحال شدیم چون از روزهای مسولان خسته ایم ما این چنین دفاع میکنیم مقتدرانه پیش میریم ما ملت تسلیم ناپذیریم ......به عمل کار برآید به سخنوری نیست ...چرا کسی حاضر نبود با ایران تدارکاتی بزاره چرا ما منزوی شدیم ....
امیر
|
|
۰۸:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
0
13
پاسخ
جام جهانی حتی اگر به جای ۴۸ تیم ۶۸ تیمی هم می بود باز هم این تیم با این مربی و بازیکنان صعود نمی کرد