ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
نانوایی ها قبل از این گرونی کارشان دو تا حساب کن یکی ببر بود الان که حتما 4 تا حشاب کن یک ببر خواهد شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
افغانی ها رو کی می ریزید بیرون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
هر وقت شما حاضر شدید تن به کار بدهید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
نان سنگک در مشهد 1 ماه پیش 6 تومن بود شد 9300 . در همین زمان نان به طور محسوسی کوچک شد. روی دیوار نانوایی زده بود وزن چانه سنگک 530 گرم وزن نان 420 گرم.
نان خریداری شده رو گذاشتم روی ترازوی خود نانوایی کلا 330 گرم بود! یعنی قیمت نان 60 درصد زیاد شده و وزن نان 30 درصد کم شده!
به عبارت دقیق تر نان بیش از 100 درصد گران شده!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
اول اینکه چرا باید محصولات کشاورزی از جمله غلات (ارد و در نتیجه نان) به دلار با کشاورز حساب کتاب شود که قیمت ان با مردم به دلار محاسبه می شود مگر مردم کشور به دلار حقوق دریافت می کنند این چه رویه ایست که چند سالی است در پیش گرفته اید
ثانیا چرا نان در تهران گرانتر از استان های دیگر است مگر کارمند و کارگر تهرانی حقوق بیشتری دریافت می کنند در تهران با این هزینه های زندگی باید نان ارزانتر باشد نه گرانتر تازه 99 درصد نانوایی های تهران نان را به قیمت دو تا سه برابر قیمت مصوب عرضه می کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
کمی اقتصاد یاد بگیر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
پس چرا حقوق کارمندان و کارگران را افزایش نمی دهی تا به واقعیت نزدیک شود؟!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
47 سال گذشت و این هم از کنترل مصرف و قیمت نان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
این از وضع رها شدن قیمت ها توسط دولت و اون از وضع بالا بردن حقوق ها توسط دولت! قسمت جالبش اینه که با اینکه حتی برای 10 روز هم حقوق نداریم در دهک نهم هم قرار داریم (زندگی در آپارتمان 60 متری با بیش از 30 سال سابقه کار و دو فرزند! خودروی ایرانی با مدل 16 سال پیش و کلی قرض و ...) واقعا برای سازمانی که دهک بندی میکنه شرم آوره که به این اندازه با بی مسئولیتی اقدام به دهک بندی می کند و در صورت اعترض هم شما را با تابلویی از دارایی های شما روبرو می کنند بدون اینکه شما بتوانید پاسخی دهید که پشت آن به اصطلاح دارایی ها چه چیزی نهفته است و در صورتیکه شما بخواهید توضیحی دهید هیچ جایی برای آن وجود ندارد و نه می توانید تایید کنید و نه تکذیب!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
دولت هرسالل نان دو بیت برابر گران می‌کنه قیمت آب دوبرابر می‌کنه بعد به موجرها میگه 25درصد اجاره ها بالا ببرید بیشتر جرم هست
فرامرز طاهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
نانوایی محل ما کنجد نمیزنه ولی پول کنجد رو میگیره از وقتی هم که شکایت کردم از دستش هر چی نون سوخته و ور نیومده است میده به من
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
بهتره از اطاق اصناف تا فرمانداری و استانداری و مجلس و دولت حقوقها و مزایای مادام العمرشان را قطع کنند تا بدانند ملت چگونه درامد بدست اورده و زندگی می کنند انوقت همه چیز به روز اول و ارزانی باز خواهد گشت اما ذهی خیال باطن که انها برای این قدرت و یامفتی درامد برای ان جایگاه ها ثبت نام کرده و تلاش میکنند تا خود قانون به نفع خود بسازند
نظرات بیشتر