ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
همگی خسته نباشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
همین نرخهای اعلامی هم در هیچ نانوایی وجود ندارد. قیمتها بیشتر از این نرخهاستو همه کالاهای اساسی به جز نان و بنزین را بقیمت جهانی میخریدیم. نان و بنزین را هم بقیمت جهانی بدهید اینهمه منت سرمون نذارید. ولی باید حقوقها رو هم جهانی پرداخت کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
تورم ، هزینه های نانوایی و . . . همه قبول !!
اما سوزاندن نان چه کمکی به حل این مسائل میکند ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
آقا کشوری که با چندین قدرت دنیا در حال جنگ است،بعد نمی‌تواند چهار تا نانوا را کنترل کند جای تعجب دارد آن هم در دوران جنگ.،
ایران را همیشه خیانتکاران بر باد دادند.
باید مواظب نفوذی ها بود،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
نون لواش دونه ایی ۵ ریال رو یادم میاد و هنوز چهل سالم هم نشده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
آرد را آزاد کنید
فرامرز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
دولت خودش گرون میکنه بعد گیر میده به در آمد های ملت .باعث گرونی خود دولت .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
دولت باید یارانه را به آخر زنجیره مصرف یعنی مردم پرداخت کند والا هرچه نان گران شود باز هم نانوا ناراضی و مردم هم ناراضی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
از همان ابتدای کاردولت مشخص بود تلاش دارد ادامه راه هاشمی و روحانی راباهدف حذف کلیه یارانه ها و اقتصاد آزاد را دنبال کند منتها بدون برنامه و جایگزین مناسب برای جبران ناترازی بین سطح درآمد و هزینه خانوارها راهکار مناسبی ارائه دهند جامعه رابه سمتی سراشیبی فقرمطلق سوق دادن بطوریکه معیشت مردم رابشدت تهدید قرارداده اند ارزاق نان دارو بتدریح غیرقابل دسترس شده اندوبرای تهیه راحت این کالاها برنامه جایگزین درستی وجود ندارد
Mhd
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
آزاد پز ها که از هفت دولت آزاد هستن.نان رو به هر قیمتی که بخوان به دست مردم می دن.دولت باید مشوق های قابل توجه در نظر بگیره برای دولتی ها.خیلی از قشر زحمت کش شکم شون دارن با نون سیر میکنن.😔
نظرات بیشتر