کارتون عالی بود
شما تلاش خودتون رو کردین و هر نتیجه ای هم میشد این بازی
ما بازم به شما افتخار میکردیم به این غیرت و شرفتون🇮🇷
ناشناس
|
|
۱۰:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
2
3
پاسخ
شانس چیه مرد حسابی
اگه نیوزیلند رو می بردین الان به جای 3 امتیاز 5, امتیاز داشتید
ناشناس
|
|
۱۰:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
0
2
پاسخ
هیجان انگیزترین بازی با به حال
ناشناس
|
|
۱۰:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
0
4
پاسخ
عالییی بودی اقای رضاییان دمت گرم خداقوت
محمد
|
|
۱۰:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
0
1
پاسخ
با مربی بیخودی مثل این مربی بهتر از اینم گیرمون نمیومد. اینهمه استعداد بویژه توی مناطق محروم داریم اونوقت این بازیکن های پیر و پاتال رو برداشته اند بردن اونجا. ده بار دیگه هم زمان رو برگردونن تیم ما از این گروه صعود نمیکنه و نمیکرد.
بلا
|
|
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
0
0
پاسخ
آقای رضاییان عزیز ما به داشتن بازیکنانی چون شماها افتخار می کنیم احسنت به غیرت وهمتی که تو زمین گذاشتید دست همتون درد نکنه به لطف خدا به زودی جشن صعود خواهیم گرفت ما هیچوقت از شماها ناامید نبودیم الآنم امیدواریم خیلی دلم میخواست پایان بازی شمارو خوشحال ببینم بازیکن محبوبم
احیا
|
|
۱۰:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
0
0
پاسخ
درود بر بازیکنان با تلاش و جسور و مربیان خوب تیم ملی
آقا رامین عزیز شما همین الان هم دل ملت ایران رو شاد کردید
خدا دلاتون رو شاد کنه
دمتون گرم بچه های باغیرت ایران زمین
ناشناس
|
|
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
0
1
پاسخ
در هر رویدادی مهم تلاشِ که خدا رو شکر یوزهای ایران اینکار رو بخوبی انجام دادن . دمتون گرم .