سید رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
افتخار ما هستید ، شادی شما شادی ماست و غم شما هم غم ماست .
آیسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
فدا سرتون طوری نیست مهم اینه برای ایران و ایرانی جنگیدین
ابوالفضل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
خیلی مردی داداش
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
کارشناسانی ک از تیم ملی انتقاد میکردن باید بهشون میگفتن از چند تیم ادوار قبلی الگو برداری کنن ک هر دوره صعود کردن و بدون باخت و با سه برد تونستن به مرحله حذفی برسند!!!!! بخدا این دوره بهترین دوره تمام ادوار تیم ملی در جام جهانی بود منتها ما زنده کش و مرده پرستیم ده سال آینده هم میایم از اینا تعریف میکنیم
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
دم غیرتتون گرم شما براماقهرمانید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
رامین عزیزم از وقتی پرسپولیس بودی همیشه به دوستام میگفتم یه سر و گردن از آسیا بالاتری الانم در عرصه غیرت و شرف و تکنیک برترینی چه کنیم که نه درونی ها و نه بیرونی ها نمیخوان ما موفق بشیم در هیچ عرصه ای
بچه‌های ایران زمین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
سلام و خسته نباشید به همه بچه‌ها
با این وضعیت کشور و تیم ملی، اینجوری بازی کردن و نتیجه گرفتن و‌ نباختن خودش خیلیه
دم‌همتون‌ گرم
انشاالله که سعود میکنیم
فقط یکمی تمرکز داشته باشین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
بازم مصر ، نیوزیلند آخه تیم بود که رفتید مساوی کردید!!!! ایران الان باید میرفت بالا بی چون و چرا!!!! مصرم هیچی نبود آخه
A..
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
دم همتون گرم ما همه شاهد لحظات بودیم که شما تک تکتون با غیرت و شرفتون بازی کردین درسته بازیکنی مثل کنعانی اشتباهات زیادی کرد و درست همراهی نکرد ولی دوستون داریم و امیدواریم که با توکل به خدا صعود کنیم ما همه جوره پشتیبانتونیم و حمایتتون میکنیم شما بهترینید عشقای ما .
فرشاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
فدای سرت رامین عزیز...ممنون که جنگیدید،ما هم دوستتون داریم بچه ها.همه مردم عاشق تیم ملی هستند و با وجود تلاشهای زیادی که کردن تا این تیم رو از مردم جدا کنند،ولی هیچکس نتونست و نخواهد توانست که این تیم رو مردم از مردم جداکنه.به امید صعود،زنده باد تیم ملی
نظرات بیشتر