ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
واقعا عجب صعود ارزشمند و تمیزی! الان اگه سنگال و باقی تیم‌های رده سوم سایر گروه‌ها اتوبوسشون چپ کنه ایران دیگه صعود میکنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
بعضی ها ماموریت دارند تو سایت های مختلف فقط ناامیدی تزریق کنند. خدا هدایتشان کند
سلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
پنالتی رو باید رامین می زد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
نه تو میزدی از همه بهتر بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
یوزپلنگ آسیایی میزد حتما گل میشد. یوزها فقط یوزها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
داش مسی هم پنالتی خراب کرد تیم باید تیم باشه
الله یار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
آخ از امیر قلعه نویی!!!!!چهار تا بازیکن تغویضی داشتی! چرا تعویض نمی کنید!؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
یعنی قلعه نویی چهارتا یوز داشت و ما خبر نداشتیم! عجب!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
تیم ایران در سه بازی گروهی سه گل پیروزی بخش به ثمر رساند که هر سه توسط داور ویدئویی مردود اعلام شد
در بازی با نیوزلند نعمتی
در بازی با بلژیک طارمی
در بازی با مصر شجاع

یا این مردود اعلام شدن ها مهندسی شده و غیر ولقعی بوده تا روحیه تیم و ملت را خراب کنند که احتمالش خیلی بالاست چون برای هیچ تیمی در رقابت های گروهی این اتفاق رخ نداده است.

یا اینکه به دستی این تصمیم توسط داوران ویدوئی گرفته شده که قطعا باید فیفا در بازنگری آفساید میلی متری باید اقدام کند. اگر باد زیر لباس بازیکن بزند و لباسش در آفساید قرار بگیرد گل مردود است. آیا این علدلانه است

اما فارغ ار هر نتیجه ای این تیم بهترین غیرت و تعصب را علی رغم تمامی فشار های سفر و کارشکنی های میزبان در تمام ادوار جام جهانی که ایران حضور داشته از خود نشان داده و برای بازیکنان، و کادر فنی باید احترام قائل بود و از آنها تجلیل کرد
عرفان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
همه اینها کنار .....چجوری شما این خبر رو ساعت ۴:۴۵ دقیقه منتشر فرمودین وقتی که ساعت شروع بازی ساعت ۶:۳۰ بوده؟؟؟؟؟
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
فيفا متقلب و دروغگو است
ايران را فيفا و قلعه نوعي شكست داد
بی نام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
حد فوتبال ما همینه همیشه همین بوده
Mhd
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
ای بابا جون به لب مون کردن با این چک گل شون.خوب می‌گفتید گل درست دیگه چی میشد مگه.بد شانسی از در و دیوار برای تیم ملی بارید.⁦(⁠ ̄⁠ヘ⁠ ̄⁠;⁠)⁩😪
روجا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
مهدی طارمی فوتبال اش تموم شده است طارمی یک تنه تیم ملی ایران را صعود باز داشت. باید بجای او حسین زاده یا قائدی بازی می کردند
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
اتفاقا مهدی به تنهایی نصف تیم تو زمین حریف بود
بقیه تو زمین خودمون
اگر مهدی نبود که اونها 11 نفره حمله می کردند
نظرات بیشتر