واقعا عجب صعود ارزشمند و تمیزی! الان اگه سنگال و باقی تیمهای رده سوم سایر گروهها اتوبوسشون چپ کنه ایران دیگه صعود میکنه.
ناشناس
|
|
۰۹:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
6
11
پاسخ
بعضی ها ماموریت دارند تو سایت های مختلف فقط ناامیدی تزریق کنند. خدا هدایتشان کند
سلی
|
|
۰۹:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
2
7
پاسخ
پنالتی رو باید رامین می زد
پاسخ ها
ناشناس
||
۰۹:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
نه تو میزدی از همه بهتر بود
ناشناس
||
۰۹:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
یوزپلنگ آسیایی میزد حتما گل میشد. یوزها فقط یوزها
ناشناس
||
۰۹:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
داش مسی هم پنالتی خراب کرد تیم باید تیم باشه
الله یار
|
|
۰۹:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
1
6
پاسخ
آخ از امیر قلعه نویی!!!!!چهار تا بازیکن تغویضی داشتی! چرا تعویض نمی کنید!؟
پاسخ ها
ناشناس
||
۰۹:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
یعنی قلعه نویی چهارتا یوز داشت و ما خبر نداشتیم! عجب!
ناشناس
|
|
۰۹:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
6
5
پاسخ
تیم ایران در سه بازی گروهی سه گل پیروزی بخش به ثمر رساند که هر سه توسط داور ویدئویی مردود اعلام شد
در بازی با نیوزلند نعمتی
در بازی با بلژیک طارمی
در بازی با مصر شجاع
یا این مردود اعلام شدن ها مهندسی شده و غیر ولقعی بوده تا روحیه تیم و ملت را خراب کنند که احتمالش خیلی بالاست چون برای هیچ تیمی در رقابت های گروهی این اتفاق رخ نداده است.
یا اینکه به دستی این تصمیم توسط داوران ویدوئی گرفته شده که قطعا باید فیفا در بازنگری آفساید میلی متری باید اقدام کند. اگر باد زیر لباس بازیکن بزند و لباسش در آفساید قرار بگیرد گل مردود است. آیا این علدلانه است
اما فارغ ار هر نتیجه ای این تیم بهترین غیرت و تعصب را علی رغم تمامی فشار های سفر و کارشکنی های میزبان در تمام ادوار جام جهانی که ایران حضور داشته از خود نشان داده و برای بازیکنان، و کادر فنی باید احترام قائل بود و از آنها تجلیل کرد
عرفان
|
|
۰۹:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
2
1
پاسخ
همه اینها کنار .....چجوری شما این خبر رو ساعت ۴:۴۵ دقیقه منتشر فرمودین وقتی که ساعت شروع بازی ساعت ۶:۳۰ بوده؟؟؟؟؟
ناشناس
|
|
۰۹:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
4
2
پاسخ
فيفا متقلب و دروغگو است
ايران را فيفا و قلعه نوعي شكست داد
بی نام
|
|
۰۹:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
3
5
پاسخ
حد فوتبال ما همینه همیشه همین بوده
Mhd
|
|
۱۰:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
4
3
پاسخ
ای بابا جون به لب مون کردن با این چک گل شون.خوب میگفتید گل درست دیگه چی میشد مگه.بد شانسی از در و دیوار برای تیم ملی بارید.( ̄ヘ ̄;)😪
روجا
|
|
۱۰:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
1
6
پاسخ
مهدی طارمی فوتبال اش تموم شده است طارمی یک تنه تیم ملی ایران را صعود باز داشت. باید بجای او حسین زاده یا قائدی بازی می کردند
پاسخ ها
مهدی
||
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
اتفاقا مهدی به تنهایی نصف تیم تو زمین حریف بود
بقیه تو زمین خودمون
اگر مهدی نبود که اونها 11 نفره حمله می کردند