نباید برای چند سانتی متر اختلاف آفساید اعلام شود. ملاک باید کل بدن یک فرد باشد. قطعاً فرد نمی تواند تشخیص دهد چند سانت از پاشنه کفشش از فرد حریف جلوتر است. اینکار اصلاً منطقی نیست.
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
چشم عباس اقا
ناشناس
|
|
۱۰:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
2
3
پاسخ
واقعا ،اون گل بود بیرانوند خورد اونم لایی؟؟
ناشناس
|
|
۱۰:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
2
2
پاسخ
گل نکردن پلانتی در همه جای دنیا یک موضوع عادیه نباید آقای طارمی رو شماتت کرد
ناشناس
|
|
۱۰:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
2
1
پاسخ
نخواستند ایران به عنوان تیم اول یا دوم بالا بیاید. آفساید هم میلیمتری بود و میتوانست نادیده گرفته شود
ناشناس
|
|
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
5
4
پاسخ
عجیبه که کامنت آدم های معلوم الحال که تلقین شکست میکنند رو منتشر میکنید!
ناشناس
|
|
۱۱:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
2
2
پاسخ
اتفاقا این برای اولین باره که تیم ملی ایران بدون شکست در جام جهانی حضور پیدا کرده
و احتمال صعودش هم بسیار بالاست
ناشناس
|
|
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
3
3
پاسخ
متاسفم برای صداوسیما که بازی را همه از ماهواره های خارج می بینند .
ناشناس
|
|
۱۲:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
2
4
پاسخ
قلعه نویی حیا کن تیم ملی رها کن
احمد
|
|
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
3
3
پاسخ
دستکاری و تغییر فوری فیلم VAR با هوش مصنوعی برای جلو کشیدن و جابجا کردن ۵ سانتیمتری پای مهاجم ایرانی و افساید و مردود کردن گل ایران