ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
باریک الله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
ایران حذف خواهد شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
مربی فقط کارلوس کیروش گرامی. وسلام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
تیم های آسیایی باید ژاپن رو الگوی خودشون قرار بدن که مثلا بازی تدارکاتی با برزیل براش یه چیز عادی محسوب میشه
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
همه چیزمون شبیه ژاپنه
فقط مونده فوتبالمون!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
میخواید ببینید یه کشور فوتبالش در چه حدی هست به لیگش نگاه کنید ، تمام .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
حذف شیم بهتره . اصلا نریم بهتره. این دفعه بر خلاف دفعه های پیش بی خوابی و بی پولی و بیکاری هم به اعصاب خوردکنی اضافه شده یه جوری بازی می‌کردند من فکر کردم ما صعود کردیم اونها حذف شدن. آقای قلعه سیاست توجیهات را برای خودش جور کرد. من نمی‌دونم تیمی که یک دونه پاس نمیتونن بهم بدن و دروازه خالی نمیزنن چرا باید برن جام جهانی؟ اصلا چرا لیگ داریم واین همه هزینه . این پولها را تو مملکت خرج می‌کردیم الان فقیر نداشتیم
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
حتی با 48 تیمی شدن جام جهانی هم، صعود نکردیم.

اگه بجای طارمی، هر کس دیگه‌ای پنالتی رو میزد گل میشد.

این طارمی چی میخواد از تیم ملی؟

یا اون محمدی، خداوکیلی اینا در حد جام جهانی نیستند دیگه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
کدومشون در حد تیم ملی هستن؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
مسولیت این صعود نکردن و این نتایج بد فقط به عهده مهدی تاج و امیر قلعه نویی هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
احسنت
محمد‌فقیه‌نوری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
مهدی طارمی لطفا خداحافظی کن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
گل شجاع صحيح بود
پاسخ ها
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
گل حتی اگر افساید نبود به دست بازیکن ایرانی خورده بود
نظرات بیشتر