تیم های آسیایی باید ژاپن رو الگوی خودشون قرار بدن که مثلا بازی تدارکاتی با برزیل براش یه چیز عادی محسوب میشه
پاسخ ها
مهدی
||
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
همه چیزمون شبیه ژاپنه
فقط مونده فوتبالمون!!!
ناشناس
|
|
۰۸:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
2
7
پاسخ
میخواید ببینید یه کشور فوتبالش در چه حدی هست به لیگش نگاه کنید ، تمام .
ناشناس
|
|
۰۸:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
11
6
پاسخ
حذف شیم بهتره . اصلا نریم بهتره. این دفعه بر خلاف دفعه های پیش بی خوابی و بی پولی و بیکاری هم به اعصاب خوردکنی اضافه شده یه جوری بازی میکردند من فکر کردم ما صعود کردیم اونها حذف شدن. آقای قلعه سیاست توجیهات را برای خودش جور کرد. من نمیدونم تیمی که یک دونه پاس نمیتونن بهم بدن و دروازه خالی نمیزنن چرا باید برن جام جهانی؟ اصلا چرا لیگ داریم واین همه هزینه . این پولها را تو مملکت خرج میکردیم الان فقیر نداشتیم
ناشناس
|
|
۰۹:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
9
9
پاسخ
حتی با 48 تیمی شدن جام جهانی هم، صعود نکردیم.
اگه بجای طارمی، هر کس دیگهای پنالتی رو میزد گل میشد.
این طارمی چی میخواد از تیم ملی؟
یا اون محمدی، خداوکیلی اینا در حد جام جهانی نیستند دیگه.
پاسخ ها
ناشناس
||
۰۹:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
کدومشون در حد تیم ملی هستن؟
ناشناس
|
|
۰۹:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
5
8
پاسخ
مسولیت این صعود نکردن و این نتایج بد فقط به عهده مهدی تاج و امیر قلعه نویی هست
پاسخ ها
ناشناس
||
۰۹:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
احسنت
محمدفقیهنوری
|
|
۰۹:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
5
9
پاسخ
مهدی طارمی لطفا خداحافظی کن
ناشناس
|
|
۰۹:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
5
10
پاسخ
گل شجاع صحيح بود
پاسخ ها
مجید
||
۱۰:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
گل حتی اگر افساید نبود به دست بازیکن ایرانی خورده بود