خبر فوری: یوزپلنگ آسیایی بعد از تماشای آخرین بازی تیم ملی ایران و مصر خواستار عدم استفاده از نام خود برای تیم ملی ایران شد.
ناشناس
|
|
۰۸:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
8
22
پاسخ
برای تیمی که چندماه درگیر جنگ و استرس بوده، لیگ کشور تعطیل بوده، بازی تدارکاتی هم نداشته، این نتایج عالی بود. دو تا گل ایران هم که با کمک وی.ای.آر بسیار سختگیرانه و میلیمتری آفساید اعلام شد. به نظرم در مجموع بد بازی نکردند.
ناشناس
|
|
۰۸:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
7
7
پاسخ
دقت کنید تیمی که میره جام جهانی فقط باید برای برد بازی کنه نه مساوی
ناشناس
|
|
۰۸:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
3
8
پاسخ
هرچند مالکیت توپ بیشتر بامصر بود ولی تیم منسجمی نبود . فقط دوست داشتم اشک رضائیان در نمی آمد.
اژدر
|
|
۰۸:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
13
5
پاسخ
حق به حقدار رسید،مصری ها بهتر بازی کردن و بازی رو بردن،باید بهشون تبریک گفت،تیم ایران حرف چندانی برای گفتن نداشت
ناشناس
|
|
۰۸:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
7
5
پاسخ
فوتبال یک ورزش کاملا انحصاری هست مختص قاره اروپا و آمریکای جنوبی ، بقیه تیم ها کلا رو تردمیل هستن و وقت خودشون رو هدر میدن ، در این جام هم رقابت اصلی بین آرژانتین ، فرانسه ، برزیل و اسپانیا هست .
ناشناس
|
|
۰۸:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
7
7
پاسخ
امیدوارم اون کسایی که به اتاق وار و داور دستور دادن گلِ سالمِ ما رو عمدا ، آفساید اعلام کنن تقاصشو پس بدن به حق ناراحتیِ یک ملت...
پاسخ ها
ناشناس
||
۰۹:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
هم افساید بود هم قبلش توپ رو با دست زد ، هم بازیکن حریف رو هل دادن ، بیخودی نفرین ناله نکن
ناشناس
|
|
۰۸:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
7
6
پاسخ
چرت نگو هرچی داریم بعد خواست خدا و تلاش بچه از مربیه ایرانیه اگه کی روش فود ۱۰ تا گل خورده بودیم
پاسخ ها
ناشناس
||
۰۹:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
اره وافعا یک مشت پیر پاتال رو از تیم همون کیروش اورده از بدترین تیم جام جهانی دو تا خورده ، خیلی هنر کرده