خوبه
باید بیش ازاین گران بشه
حتی نان اگر دولت کاری کنه که هرکسی نتونه نان بخوره باید به دولت آفرین گفت
چون ما ملت ایران اصلا مطالبه گری بلد نیستیم
ناشناس
|
|
۰۹:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
1
4
پاسخ
خرید نان برای من یکی که معضلی شده. هم ساعتهای محدود هم شلوغی هم سهمیه! آقا یبار آزادش کنید بخدا هیچی نمیشه. خدا میدونه تمام مشکلات اقتصاد ما از دخالت دولت و مجلس توی اقتصاده! ولش کنید دیگه. کدوم کشور با اقتصاد دولتی درست شده که شما دومیش باشی؟ جمع کنید این بساط یارانه بازی رو. کمرمون خورد شد از این بی بندوباری تو توزیع و مصرف. الان برق رو ببینید! ملت خودشونو دارن تو روشنایی خفه میکنن! پس فردا هم قطعی برق میشه! یعنی حس زندگی تو جنگل دست میده به آدم. بنزین مفتی خیابونا پر از ماشین. تک نفره شیشه ها بالا کولر زدن ۲۴ ساعت تو خیابون! دودش تو چشم منِ مستضعفی میره که نه ماشین دارم نه خونه. اقتصاد دولتی محکوم به شکسته اینو بفهمید!
ناشناس
|
|
۰۹:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
0
2
پاسخ
گرون میدادن
رزمنده ۸ سال دفاع مقدس
|
|
۰۹:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
0
9
پاسخ
درود برشما ،همه چیز برای تهران هست ،سیستان وبلوچستان تهیه بنزین با کارت بنزین خود ماشین فاجعه بار هست این چه سیاستی هست که اعمال میکنید مگر استان شرقی مال وجزو ایران نیست،نان وآرد هم به شکم مهاجران افغانی میرود،باید برای شرق کشور فکر اساسی کرد،بگوش باشید مسئولین دولت محترم.
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۵:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
یادم نیست کی بود داشت میگفت که از سمت شرق هم ایران رو زدن . واقعا چرا شرق کشور وله ؟
ناشناس
|
|
۰۹:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
0
6
پاسخ
گران شد ، واژه ای که با آن بزرگ شدیم وعمرمون رو به تباهی داد.
مهدی
|
|
۰۹:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
1
5
پاسخ
سلام . بر اساس ۴۰ سال تجربه نانوائی عرض میکنم .
لازم است قیمت نان کاملا" آزاد شود و قیمت نان را بازار خودش تعیین کند ، نه سیاست دولت بر حق نانوا .
و در مقابل دولت با روشهای متفاوت به اقشار ضعیف کمک کند .
اگر حق و حقوق زحمات نانوا تحت اجبار دولت قرار نگیرد ، اول کیفیت نان ، دوم سلامتی مصرف کننده ، سوم پرهیز از اصراف ایجاد میشود .
منشاء بسیاری از بیماریهای جامعه عدم کیفیت نان است .
احمد
|
|
۰۹:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
0
4
پاسخ
چرا هر روز خبرهای افزایش قیمت!!! کلافه شدیم! پایان این تورم افسارگسیخته کجاست؟
زهرا
|
|
۰۹:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
0
4
پاسخ
فقط بلدن گران کنن همین
ناشناس
|
|
۰۹:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
0
1
پاسخ
باید حقوق و درآمد مردم اضافه بشه و دولت حقوق ها را اضافه کنه نه این که قیمت نان کاذب پایین باشه و موجب اسراف و دورریز بشه
عباس
|
|
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
0
5
پاسخ
آیا مسئولین میفهمند که نیاز های بدن انسان چیست؟؟
انسان برای زنده ماندن چه موادی را باید مصرف کند؟؟
برای اینکه دچار ضعف و بی حالی نشود چه غذایی بخورد؟؟
پروتئین؛ مهم ترین چیز هست اصلا شما اینو قطع کردید روی مردم از بس گران شده هیچ کس نمیتونه بخره
کربوهیدرات، چربی و سایر مواد مغذی میخورند اما تا کی؟؟ چرا باید یک انسان که اشراف مخلوقات هست بخاطر مسئولینی بی منطق اسیر و دردمند شوند؟؟
باید بیش ازاین گران بشه
حتی نان اگر دولت کاری کنه که هرکسی نتونه نان بخوره باید به دولت آفرین گفت
چون ما ملت ایران اصلا مطالبه گری بلد نیستیم