وقتی رئیس اتحادیه نانوایان وسایر اعضا هر کدامشان چندین نانوایی دارن و بابت هر بهانه ای هر روز نقشه گرانی را میکشن معلوم است که به فکر مردم نباشن دولت هم که کسی روش حساب باز نمیکنه
ناشناس
|
|
۰۹:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
0
7
پاسخ
بنزین را هم گران کنید دوباره مملکت را بهم بریزید.
محمد
|
|
۰۹:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
0
7
پاسخ
قبول کنید یا نکنید
این یک حقیقت محضه که از قدیم گفتن
« خشت اول گر نهد معمار کج - تا ثریا میرود دیوار کج »
بی مسوولیتی و ناکارآمدی تو تمام سلولهای این دولت داره موج میزنه، مردم همه رو آوردن به دزدی، یک عده از روی عادت، یک عده هم از روی ناچاری
این مسوولین که الان جایگاه ها رو پر کردن و هیچ کاری هم نمیکنن، یعنی نمیتونن و عرضه ندارن، اون دنیا اولین کسایی هستن که باید پاسخگوی این همه بی عدالتی و فقر و فحشای رایج تو مملکت باشن
الف میم
|
|
۰۹:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
1
5
پاسخ
آقای پزشکیان بجای کارشناس ،اطرافتون پر از آدم های نالایق هست
فکر ب حال مردم کنید ،ی سبد کالا دادید ۱۰ برابرش گرون کردید
اصلا هیچ برنامه ندارید
ناشناس
|
|
۰۹:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
0
6
پاسخ
معلوم نیست چه خبره همه فشار رو مردم
ناشناس
|
|
۰۹:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
0
6
پاسخ
سلام واقعا عامل هر چی گرونی خود دولت دولت یه قیمت میده اتحادیه یه قیمت خود نونوا یه قیمت الان بربری قیمت داده ده هزار ت ما که میخریدم 20 ت با این قیمت جدید الان میخرم 25.ت یعنی با قیمت جدید دولت کسی نون نمی فروشه فقط دولت این قیمت داده تعزیرات الکی برن یه پولی اونا بخورن
K
|
|
۰۹:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
0
11
پاسخ
بیشترین نان کشور توسط اتباع مصرف میشه اخراجشون کنید قیمت کمتر میشه
امیر
|
|
۱۰:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
0
4
پاسخ
رئیس جمهور اعلام کرد هر کسی میتونه درستش کنه بیاد بسم الله. خب به اینا باید چی بگیم.
ناشناس
|
|
۱۰:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
0
6
پاسخ
هربلایی که نازل میشود به سر مردم میخورد آقایان که معنی گرانی وفقر را درک نمی کنند وخود را بخواب زده اند خیلی متاسفم
ناشناس
|
|
۱۰:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
0
3
پاسخ
من واقعا از رفتار مسئولان دولتی گله مند و متعجب هستم، به یکباره و بدون توجه به شرایط اقتصادی مردم و بدون آماده سازی قبلی قیمت نان رو نه بیست یا سی درصد بلکه صددرصد افزایش می دهند و مردمی که تاب آوری اقتصادی با این قیمتها رو ندارند از همون قوت رفع گرسنگی شون محروم می کنند!!! معمولا روال کار اینه که دولت بخشی رو با سوبسید به نانوا می دهد و بخشی رو در قالب افزایش قیمت جبران می کند نه اینکه همش مردم زیر بار کسری بودجه دولت بروند!!! از طرفی ما که با پایان جنگ درهای واردات و رفع تحریم تا شصت روز دیگه گشوده خواهد شد و حتی آمریکا پیشنهاد داده آماده است که گندم و مایحتاج ضروری رو به ازای پولهای بلوکه مبادله کند، پس دلیل این طرحهای عجولانه دولت چیست؟!! همون آذرماه هم بی دلیل بنزین رو گران کرد و به یکباره کاسه صبر مردم لبریز شد و اون اتفاقات دی ماه رقم خورد، در صورتی که دولت مشکلی در تامین بنزین نداشت و هوا سرد بود!!!