داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
همه نشستن فقط از دولت پول مفت میخوان خب همین بودجه های بدون پشتوانه ای که میخوان تورم زا میشه دوباره میدونید دولت چقدر آرد مفت در اختیار. نانوایان میذاره اونا هم مقداری رو نان بی کیفیت درست میکنن بقیشم با ایجاد تراکنش جعلی به قیمت آزاد می‌فروشند بعد هم میگن برای ما صرف نداره بخدا حساب هیچ کدامشان کمتر از پنج میلیارد نقد نیست علاوه بر خونه و ماشین
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
هزینه نان را کشاورز گندم کار پرداخت می کند در سخت ترین و پرهزینه ترین و کم بهره ور ترین به خاطر شرایط ماشین آلات و تکنولوژیکی تولید می کند در تمام سالهای خشکسالی کاشت می کند و در آخر محصولش یک سوم قیمت جهانی از لحاظ نرخ برابری و به اجبار (شرایط انحصار ) ازش می خرند و پولش را پرداخت نمی کنند .
چرا ؟ چون صدایش به هیچ جا نمی رسد
مومن
|
United States of America
|
۰۷:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
کار را به کاردان باید نه به نام و شهرت چیزی که برای اینها مهم نیست مردم است و بس
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
کار خود را میکنید تاز ه بعدش یادتان میفته نسخه بپیچید وبه فکر دلسوزی میفتید
اخه در طول ۴ ماه چند لار میبایست افزایس داشته باشید شما دارید مردم ضعیف را زیر پاهایتان برای بقای بی مسئولیتی خود له میکنید اخه بی وجدان ها اون وضع لبنیات که شب میخوابی صبح بلند میشی نرخ جدید داده اون از گوشت ومرغ روغن
پس اون حداقل بگیر گادگر و بازنشسته نان هم نخورد؟
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
یه بار یارانه با کالابرگ دادند حالا بدون افرایش ان هزار بار کالاها رو گران میکندد.۳۰۰ هزار تومان دادن صدها هزار تومان از جیب مردم بدبخت گرفتند.باشه نونم نمیخوریم.ما الان خیلی وقته لبنیات و میوه گوشت و هزاران چیر دبگه نمیخوریم اینم روش.عرضه نداری قبمت ماشین بی کیفیت تولید داخل و فقط با ازاد کردن واردات خودرو های با کیفیت کنترل کنی حالا هر جا ننیتونی از جیب مردم بدبدخت که همه جوره تو جنگ حمایت کردن مایه بذار.بازم خرت از پل گذشت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
امسال بدون چک و چونه گندم رو دوبرابر از کشاورز خریدن و تو بوق و کرنا کردن. ولی از اون طرف نون رو دو برابر کردن تا اون گرون خرید نشون جبران بشه
محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
سلام یارانه نان بدن به مردم نانوایان کارت جم کردن می کشن ارد می فروشن ماشین مدل بالا می خرن با حق مردم نون گرون کردین ما چی بیاریم سر سفر
هم وطن
|
United States of America
|
۰۷:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
فقط گران کردن بلد هستید اینکه نشد مدیریت، هر کسب نمیتواند به کشور خدمت کند استعفا دهد ما که نباید تاوان بی لیاقتی عده ای را بدهیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
پزشکیان هر روز از عدالت حرف میزند اما در دولتش، ثروتمندان روز به روز ثروتمندتر و طبات پایین روز به روز ضعیفتر میشوند. مالیات خانه ها و خودروهای لوکس را حذف میکند، قیمت نان را افزایش میدهد. شیّادی هم حدی دارد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
خودتان به این دولت رای دادید، پس گلایه نکنید. دولتی که مالیات ثروتمندان را حذف میکند و نان ۹۰ درصد مردم را گران میکند.
نظرات بیشتر