سیاستهای اقتصادی این دولت در جهت منافع ثروتمندان است.
ناشناس
|
|
۰۷:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
0
12
پاسخ
یه دونه فقط یه دونه وزیر و مسئول با کفایت تو این دولت پزشکیان نام بیارین که یه کار درست انجام داده باشه ما دلمون خوش باشه بگیم این کارش رو درست انجام داد
ناشناس
|
|
۰۷:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
3
10
پاسخ
اگه بهش انتقاد کنی که چرا نان را گران کردی، میگه هر کی میجنگه پای لرزش هم میشینه. ولی اگه ازش بپرسی چرا مالیات خودروها و خانه های لوکس را در شرایط جنگی حذف کردی، دیگر از جنگ و تحریم حرف نمیزنه.
ناشناس
|
|
۰۸:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
0
4
پاسخ
خجالت بکشید
احد
|
|
۰۸:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
0
5
پاسخ
زنجان دو ماه هست نان گران شده
علی
|
|
۰۸:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
0
10
پاسخ
به خدا اگر شما یک درصد به فکر مردم باشید ببین کجای کارتون گیره که ملت کردید علم
کوروش
|
|
۰۸:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
0
7
پاسخ
مردم را مظلوم گیر آورده اند آخه چقدر فشار.
ناشناس
|
|
۰۸:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
0
7
پاسخ
من نمیدانم دولت دارد ندارد به نانوا مصرفه نمصرف این میدونم دولت تو هر شرایطی هست موظف هست نان را با کمترین قیمت دست مردم بده پدر خانه بایدنان خانواه را تهیه کنه
خدا
|
|
۰۸:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
0
7
پاسخ
یدونه موند بنزین اونم شب میخوابیم صبح کشد میگن بنزینگرون شده والا بخدا ادم شرمنده خانوادش میششه دیگ انقدر گرونیه نمبشه ب چبزی دست زد اخ تو ی شب چرا باید ی کالا صد برابر به
ناشناس
|
|
۰۸:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
0
13
پاسخ
اگر همه تحریم ها برداشته بشه و روزی ۱۰۰ میلیون بشکه نفت هم صادر بشه و پولش نقد به دولت دا ه بشه باز اش همان و....
قبض اب و برق تلفن اینترنت نجومی
هزینه های زندگی چند صد برابر
مستمری یک معلول نخاعی شدید دو میلیون و صد هزار تومان نان سنگک پنجاه هزار تومان بعد هم می گویند ما جهان را مدیر یت می کنیم