کار بلد هست انقدر ساده نباش یه عده کار بلد از قصد می خوان بازار و خراب کنن اکثرشون هم آمریکا و کشورهای اروپایی درس خوندن
محمد
|
|
۰۶:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
0
7
پاسخ
یک عده هستند که چوب لای چرخ دولت میگذارند.مثلآ بکی همین برنامه و بوجه پور..... البته آقای پزشکیان وزرا و روئسا را تقسیم کرده و آورده در کابینه دولت
ناشناس
|
|
۰۶:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
9
1
پاسخ
تعداد نانوایی های آزاد پز را زیاد نمایید تامشل نان حل شود
ناشناس
|
|
۰۶:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
0
1
پاسخ
چرا قیمتهای جدید را اعلام نکردید
ناشناس
|
|
۰۶:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
2
7
پاسخ
گندم آمریکایی تو راهه
سرباز وطن
|
|
۰۶:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
0
7
پاسخ
فعلا یه کمی از پولها آزاد شده بقیه هم آزاد بشه نا ن گرانتر میشه
ناشناس
|
|
۰۶:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
1
13
پاسخ
این دولت هر وقت کم میاره، فشار رو بر مردم عادی زیاد میکنه. یکبار نشد فشار رو ببره سمت ثروتمندان. بعد رئیس دولتش میاد هر روز برای ما از عدالت و نهج البلاغه میگه.
پاسخ ها
ناشناس
||
۲۱:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
اگر پول ها آزاد شدهاند به قشر بدون درآمد و کارگر و نیازمند میدهند نه کم کاریه دستا است طوری شده بچه گریه کند پدر از این جیبش خالی خود هم با بچه گربه می کرد آه این مردمی که هیچ درآمدی ندارند به گردن مسولیت است
ناشناس
|
|
۰۶:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
0
9
پاسخ
افزایش قیمت نان متاسفانه زمینه ساز گرانی بسیاری دیگر از اقلام خوراکی ا، جمله ماکارونی و شیرینی جات قنادی را فراهم آورده است .در شرایط حاضر افزایش قیمت نان به صلاح و صرفه کسور نیست .
ناشناس
|
|
۰۶:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
0
13
پاسخ
از ماست که بَر ماست😠😠
زص
|
|
۰۶:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
0
8
پاسخ
سلام وقتتون بخیر عزاداریها تون قبول .مسولین محترم ی کم به فکر کردم باشید نان که قوت اصلی زندگی مردم است به چه دلیل و منطقی گران کردین تورم افسارگریخته داره بالا میره ولی حقوق ی بازنشسته 35درصد افزایش پیدا میکند این مردمی که الان نزدیک به 3ماه و اندی فقط برای ابن مملکت شبانه به خیابان می آیند این جواب زحمت های شبانه آنهاست