ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
متاسفانه هزینه هارا از جیب این ملت بدبخت فلک زده میپردازند وتنانواها ماشینهای آن چندانی سوار می‌شوند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
یه توافقی شده و باید کلی گندم و جو از آمریکا وارد بشه،بلاخره ی بهونه ای باید براش داشته باشند دیگه. اگه تا چند وقت دیگه نگفتن به خاطر کمبود محصولات کشاورزی مجبور به گرانی هستیم هرچی خواستید ب من بگید چ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
...و بعد انواع بیماری های ناشناخته ‌و
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
شما نخور همینطور که بین برنج ایرانی و هندی حق انتخاب داری
عبدالکریم فتاحی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
سلام دولت نان را 100درصد گرانتر کرد و چون غذای اصلی مردم است فشار فوق العاده ای بر مردم تحمیل نمود. و حق این مردم نبود که دولت کسری هاشو بر دوش این مردم تحمیل نماید
Vahid
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
باخون مردم نون میبرندسرسفرشون .از مردم بترسید.پزشکیان هم مثل احمدی نژاد عمل می‌کنه ولی ولی ولی...
پاسخ ها
م
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
این چیزیه که تو می خوای باشه می خوای از یه جایی به یه جای دیگه بزنی البته که علی الاصول در این روابط نظر چیز دیگریست و عمل کردن به آن نظر چیز دیگر
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
چند وقت پیش که آقای ه . م. ت . ی سیگنال خرید گندم از آمریکا را داد قیمت نان دو برابر شد تا واردات گندم از آمریکا توجیه پیدا کند.
علی علیزاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
فقط نون را تک نرخی یعنی آزاد کنید و یارانه را به خود مردم پرداخت کنید.
الان آردی که به نانوا می دهید از راه های مختلف به فیمت گزافی فروخته میشود و همچنان این سفره مردم است که کوچکتر میشود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
تورو خدا دیگه نون رو از سفاه مردم نگیرید
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
به‌قران‌2ماهه‌حقوق‌ندادن‌سنوات‌سال‌پیش‌ندادن‌بمیریم‌راحت‌شم‌شرمنده‌زن‌بچه‌ام
ناصر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
سلام زمانی که یارانه ۴۵ هزارتومانی میدادن اوضاع بهتربود یارانه ۳۰۰ ۴۰۰ هزارتومان شد مردم خوشحال شدن نمیدونستن اینا همش بازی الانم که کالا برگ ۱میلیونی برای هرنفر روغن چند بود الان چندشده تاکی بازی آقا ندید ولیییی یه باربیان ببینید مردم قشرکارگر چی میکشن الان هم یباره قیمت نون گران شد خودتون میگی نباید ازمردم بگیرید با. بس کنید فیلم بازی نکنید همه اینا ازقبل برنامه ریزی شده بود چراقیمت کالاها هرمغازه یجور میدونید چون بازرسی نیست رسیدگی نمیشه ول. کردین چرا مسولیت پذیرنیستید
پاسخ ها
م
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
یارانه ۳۰۰ ۴۰۰ قیمت ها همین بود؟ ۳۰ سال برنانه ریزی داره صورت میگیریه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
احسنت
به خوبی هوای مردم همیشه در صحنه را داريد
نظرات بیشتر