فقط اینه بگم که هر زمان اصلاح طلب رو کار اومده بدبختی باهشون اومد روحت شاد شهید رئیسی که قدرتو ندونستیم گوشت میخریدیم کیلویی ۳۰۰ یه عده قدر نشناس داد میزدنند حالا ببین اقای پزشکیان چکار میکنه
محمدرضا
|
|
۲۱:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
0
1
پاسخ
فقط نان هرچیزی که شمافکر کنید دیگه نمیشه خرید
ناشناس
|
|
۲۱:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
0
0
پاسخ
این قیمت ها تو نانوایی های با آرد یارانه ای از دو سال پیش اعمال شده.
دو تا نون میخری چهار تا میکشه.
الانم که قیمت دو برابر شده بازم دو روز دیگه دو برابر قیمت مصوب میفروشند.
داریوش
|
|
۲۱:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
1
0
پاسخ
کجاتهران اخرین شهربوده که گرون کردن سنندج هنوزنون قیمته قبله
شهروند
|
|
۲۱:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
0
0
پاسخ
سلام همه چیز لحظه ای گران وگران تر می شود مثلا نان وبخصوص لبنیات وغیره کالاهای اساسی، اما حقوق معلمان مظلوم فقط سالی یک بار.!
محمدی
|
|
۲۱:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
0
0
پاسخ
سلام،تاکنون کسی به مالکیت نانواییها و میزان اجاره بهای آنها توجهی کرده است؟ زمانی من بررسی مختصری انجام دادم و متوجه شدم که مالکیت اکثر نانواییهای تهران به نمایندگان مجلس و برخی از مقامات تعلق دارد و اجاره آنها ارقام نجومی است که ملت ایران بنا حق بنام حق نانوایان که قشر ضعیف و زحمتکش هستند زیر فشار افزایش بهای نان قرار میگیرند در حالی که مالکیت ملک نانوایی را کسی نمیبیند.سود کلان را این مالکین میبرند.
ناشناس
|
|
۲۱:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
0
0
پاسخ
چرا حقوق کارگر یارانه کالابرگ ووووومیخواهید بیشترش کنید یکسال طولش میدید ولی دریک روز نون روگران میکنید توضیح بدهید مگه مردمگناه کردن چرا زروتان روبه مردم میرسانید چرا میخواهید دلار ازامریکا بگیرید چرا گندم ذرت جو وتمام اجناس کشاورزی ازامریکا نمیگیرید دلار خیلی شیرین است
کاشانی
|
|
۲۲:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
0
0
پاسخ
زمانی که اقای پزشکیان در تبلیغات خود در سیما از مردم سوال کرد مردم قیمت برنج چنده گوشت قیمتش چنده حال ما سوال میکنیم اقای دکتر قیمت مرغ وگوشت وحبوبات به باشگاه هوا فضا پیوسته وفقط ما نگاه کننده هستیم نه خریدار ؟؟؟؟
ناشناس
|
|
۲۲:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
0
0
پاسخ
وزارت صمت و نانوا و تلفن ۱۲۴ و قطع یارانه نانوایان اتاق اصناف یا تعزیرات آیا در جلوگیری از گرانی نان قدمی برداشتن قطع خود پرداز داخل بانک ها صادرات و تجارت سیستم قطع بود
الهه کلاهی
|
|
۲۲:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
0
2
پاسخ
بیشتر مردم حالشان از گرانی خانه ماشین گوشی وغیره افسرده وناراحتند کی به دادبه داداین مردم میرسه من نمی دونم