ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
دوسال هست که همین روش از پیش گرفته شده است، فقط فشار به مردم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
سلام کم کاری مسئولان یکی از دلایل هست ولی مردم پول پرست که سودهای زیاد می‌گیرند یکی از دلایل هست فقط یک راه بانگ اعلام کند که تو دوسال هر کی سرمایه اش صدبرابر شده بیاد پای میز محاکمه جواب بدهند کارشان چیست و از کجا آوردن و مصادره اموال همه چی درست میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
نان در اذربایجانغربی هم‌که گران شده یعنی گران کردند نان لواش اندازه کف دست ۱۷۰۰ تومان که در دنیا چنین چیزی نیست اینقدر گرانی ولای منگنه وپرس گذاشتم مردم نمیدانم چه سودی داره بدولت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
با این بهانه پزشکیان میخاد با وارد کردن ذرت وغلات کشاورز ان ایران را بيچاره کند بعدش بره سراغ بقیه تو لید کنند گان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
این نرخ هایی که برای نان بربری و سنگک اعلام شده در نانوایی‌های سطح شهر اجرا نمی شود. اگر قیمت‌های جدید را اعلام می کنند لااقل یک کم به خودشان زحمت بدهند نظارت بر نانوایی‌ها هم داشته باشند.
راضیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
ایراد از پزشکیان نیست ایراد از ماست که بهش رای دادیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
بخدا مردم و دولت ایران بدترین مردمان و دولتمردان جهان هستند واسلام نامه تمام
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
تا نان را دولت گران میکنه. یه عده به. افغانی‌ها. حمله. می‌کنند.
افغانی‌ها در این کشور کار مفید انجام می‌دهند واقتصاد ایران را همراهی. می‌کنند شما که بی اطلاع هستی وبه افغانی الکی حمله میکنی.. برو در بخش کشاورزی کارگر به روزی. دومیلیون تومان پیدا کن
محبعلی پور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
نان بالای ۱۰۰ درصد گرون شده سه ماه از سال گذشته حتی بعضی از کارگران و مستمری بگیران اون افزایش چندرگازی را هم ندیده اند تو را به خدا کمی به فکر مردم باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
چی ارزونه که نون گرونه....
هر چی نون هست افغانی میخوره
نظرات بیشتر