دوسال هست که همین روش از پیش گرفته شده است، فقط فشار به مردم
ناشناس
|
|
۲۳:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
0
0
پاسخ
سلام کم کاری مسئولان یکی از دلایل هست ولی مردم پول پرست که سودهای زیاد میگیرند یکی از دلایل هست فقط یک راه بانگ اعلام کند که تو دوسال هر کی سرمایه اش صدبرابر شده بیاد پای میز محاکمه جواب بدهند کارشان چیست و از کجا آوردن و مصادره اموال همه چی درست میشه
ناشناس
|
|
۲۳:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
0
1
پاسخ
نان در اذربایجانغربی همکه گران شده یعنی گران کردند نان لواش اندازه کف دست ۱۷۰۰ تومان که در دنیا چنین چیزی نیست اینقدر گرانی ولای منگنه وپرس گذاشتم مردم نمیدانم چه سودی داره بدولت
ناشناس
|
|
۲۳:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
2
0
پاسخ
با این بهانه پزشکیان میخاد با وارد کردن ذرت وغلات کشاورز ان ایران را بيچاره کند بعدش بره سراغ بقیه تو لید کنند گان
ناشناس
|
|
۰۰:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
0
0
پاسخ
این نرخ هایی که برای نان بربری و سنگک اعلام شده در نانواییهای سطح شهر اجرا نمی شود. اگر قیمتهای جدید را اعلام می کنند لااقل یک کم به خودشان زحمت بدهند نظارت بر نانواییها هم داشته باشند.
راضیه
|
|
۰۰:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
0
1
پاسخ
ایراد از پزشکیان نیست ایراد از ماست که بهش رای دادیم
ناشناس
|
|
۰۰:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
0
0
پاسخ
بخدا مردم و دولت ایران بدترین مردمان و دولتمردان جهان هستند واسلام نامه تمام
احمد
|
|
۰۱:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
3
0
پاسخ
تا نان را دولت گران میکنه. یه عده به. افغانیها. حمله. میکنند.
افغانیها در این کشور کار مفید انجام میدهند واقتصاد ایران را همراهی. میکنند شما که بی اطلاع هستی وبه افغانی الکی حمله میکنی.. برو در بخش کشاورزی کارگر به روزی. دومیلیون تومان پیدا کن
محبعلی پور
|
|
۰۱:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
0
0
پاسخ
نان بالای ۱۰۰ درصد گرون شده سه ماه از سال گذشته حتی بعضی از کارگران و مستمری بگیران اون افزایش چندرگازی را هم ندیده اند تو را به خدا کمی به فکر مردم باشید
ناشناس
|
|
۰۲:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
1
1
پاسخ
چی ارزونه که نون گرونه....
هر چی نون هست افغانی میخوره