هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
این قیمت‌های که اعلام میشه واقعی نیست سنگک 10000 تومنی شده 70000 تومن بعد نوشتن ازادپز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
نان را گرون کردید که هیچ چرا وزنش را کم کردید نون های یکذره را که یک نفر را سیر نمیکنه ۱۰هزار کردید
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
چرا قیمتها ساعتی میرن بالا ولی یارانه ده سالی یک بار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
شما فقط همین رو حساب کنید که ۲۰ میلیون افعانی روزانه چه تعداد نان مصرف میکنند و سالانه چه مقدار آرد و گندم ایران رو می بلعند
اینها رو اگر بیرون کنید بخش زیادی از مشکلات مملکت درست میشه
سید جلال فاطمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
من کسی را می‌شناسم از راه همین نانوایی به کجا ها رسیده
مهدی شیرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
بسم الله الرحمن الرحیم سلام و درود تقدیم شما مرگ بر صهیونیست های خون آشام و ابلیس صفت و نجست و بچه کُش و بی مقدار بنده حقیر کمرم پشتم شکسته است و پلاتین دارد درد دارم اما شکر خدا سر پا هستم لطفاً برایم دعا کنید
ناصر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
الان دوسال هست که در تهران با این قیمت و حتی خیلی بالاتر نان را میفروشند و هیچ کس هم عین خیالش نیست، نانواهای نامحترم تهران، هر قیمتی که تصویب میشود را با ضریب دو میفروشند ، و این قیمت های دوبرابری براساس نرخ های مصوب قبلی که الان اعلام شده اند هم رفت به خاطرات و مطمئن باشید در تهران دیگر سنگک زیر ۳۰ و بربری زیر ۲۵ هزار تومان پیدا نخواهد شد با اینهمه نانوای .... ،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
پورمحمدي را بركتار كنيد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
دست اصحاب کهف بسته شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
همه فروشنده ها قیمتهارو ازسال گذشته به اینور دوتا سه برابر کرده اند . ضمناافزایش قیمت بربری از6 تومان به 10تومان اینهمه داد وبیداد نداره. واقع نان مفته. وخیلی ها دارن دور می‌ریزن .
نظرات بیشتر