شما بیجا میکنید نظر میدین که نباید افزایش قیمت باشه از لواشک بگیر برو بالا همه اجناس روزانه تغییر قیمت دارن جز نان ،حقوق کارگران هم به همین افزایش قیمت نان بستگی داره
ناشناس
|
|
۱۷:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
0
0
پاسخ
....ناراحت نباش.حیدر حیدر شعارماست ولو درخیابان ولو در کوچه .....قیمت نان که گران شد هیچ ...واگر قیمت آب هم سر بفلک بکشد ولازم باشد که ابرا نیز قطرهایی بخریم بازهم حیدر حیدر شعارماست
زينب بانز
|
|
۱۷:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
0
1
پاسخ
مسئولین شما که فادر نیستید
آب برق گاز فرونشست شغل مسکن مدرسه ..... تورم شدید .را برای ملت خودتان.رفع کنید
برای چه افغانهای پر جمعیت و پر هزینه از جیب ملت
را اقامت می دهید
و باعث هجومشان به ایران هستید
از مردم شهید پرور ایران
اخراج. افغانها بسیار در امتیت وتورم اثر دارد .
مصطفی
|
|
۱۷:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
0
0
پاسخ
فقط نان سر سفره مردم مانده بود به لطف آقایان از سفره مردم آن هم گرفته شد.
ناشناس
|
|
۱۷:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
0
0
پاسخ
سلام ملت خودت کمککن واجبات است بخد ا مشکلات پدر مادر بازنشته زیاد شده چه کنه بهاطر وطن جنگ است قبول ولی کمک دولت یارانه مشکلات ملت حل نمیشه قیمت ثابتی نیست گرانی پدر مارا دراوره هشت سال اول انقلاب بود اینطور نبود زندگی خوب بود
محمدرضا
|
|
۱۸:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
0
0
پاسخ
اینبار هم مردم را با قیمت نان مشغول کنید.
هردم از این باغ بری میرسد.
مستاجر بب دفاع
|
|
۱۸:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
0
0
پاسخ
وزیر جهاد ر چرا استیضاح نمیکنند بلد نیست ک تورم مهار کنه لااقل حرف الکی هم نزنه یارانه بخوره تو سرمون افزایش حقوق هم همینطور
ما نخواهیم یلرانه بگیرم وافزایش کیو باید ببینیم دوتومن اضافه میکتید هزار برابر ثاتیه ایی تورم داریم فکر کنم باید درامد میلیاردی باید دلشته باشیم تا با این تورم تاب بیاریم
بازنشسته و سرپرست خانوار تامین اجتماعی
|
|
۱۸:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
0
0
پاسخ
چرا اینقدر قیمت نان و گوشت و مرغ و لبنیات چندین برابر شده فقط مبلغی کم به حقوق ها اضافه شده واقعا انصاف است که اینقدر زندگی را برای ما سخت زجرآور کردین .
فاطمع
|
|
۱۸:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
0
0
پاسخ
الان شرایط اقتصادی مردم بدتر از همیشه می باشد واکثر مردم که مشاغل آزاد دارند مخصوصا کارگران ساختمانی وقت گران کردن نان نبود آن دروقت که نه یارانه اضافه شده نه از قبل اطلاع رسانی شده
دکتر حقیقی
|
|
۱۹:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
0
0
پاسخ
هزینه های نانوایی اگر تامین نشود . نمی تونه ادامه بده . همه صنوف و از جمله خود دولت گران می کنن و هزینه های نانوایی کمر شکن شده . اگر نان گران نشود . دیگر نان نیست