خداوکیلی دوباره ملت را فریب ندهید بگویید یارانه نقدی بابت گرانی نان مستقیم به ملت میدهیم مثل کالا برگ که فریبی بیش نبود و کالاها و خدمات 100 الی 500 درصد شد و کالا برگ هیچ نیس و نان را 100 برابر میکنید
اسد
|
|
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
2
0
پاسخ
من کارمندم و تهران زندگی نمیکنم ولی با افزایش قیمت نان موافقم چون اولا ضایعات نان کم و اسراف کم میشه دیگه یه حیوانلت نان نمیدن این سرماییه ملی نابود و هدر نمیشه.هم نانوا مجبور میشه خوب بپزه
متاسفانه دولت و برخی مسولین بسیار بی برنامه و ناشیانه عمل میکنن. به مردم آرد مجانی میدن که مردم بفروشن و از طرفی نان را گران میکنن.
مهدی
|
|
۱۴:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
0
2
پاسخ
این چه وضعیه بخدا نابودمون کردین از نداری و فلاکت نمیدانیم چه کنیم؟ به چه کسی پناه بیاوریم؟ زندکیمان را نابود کردن
محمود
|
|
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
0
3
پاسخ
من موندم چرا خدا این همه ظلم رو تحمل میکنه ملت یکی یکی داریم کافر میشیم از این وعضیت
مجید
|
|
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
0
0
پاسخ
با یارانه و سوبسید کار اشتباهی است حقوق ها باید بین المللی بشه و قيمت ها هم بینالمللی
علی
|
|
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
0
1
پاسخ
اشتباه بزرگ دولت اینجاست که یارانه گندم به مهاجران. افغان می ده یا بلیط مترو یا بی ار تی رایگان است باید از افغان ها پول دریافت کنند
حسین
|
|
۱۵:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
0
0
پاسخ
حقوق ها بازنشستگان مخصوصاً لشکریها که چندین سال در جبهه بودند 20/٪ اضافه شده ولی ی نان سنگک پنج تومانی شده چهل تومان به کی باید گفت تا بتواند حقوق هارا مطابق قانون تورم اصلاح کند تا ما بازنشستگان هرروز فقیر تر و شرمنده خانواده نشویم البته باسن بالا حقوق ها کفاف دارو راهم نمیدهد