ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
یارانه بخش نان باید در اولویت دولت باشد تا نان گران نشود. کمبود گندم بهتر است از آمریکا تامین شود. که موجب پایداری صلح و هم چنین موجب رفع تحریم و ارتباط مالی بانکها می شود البته با کنترل کامل بهداشت و غذا در محل بارگیری. ضمنا بسیاری از نانوایی ها در شهرهای بزرگ و تهران که آرد سهمیه ای می گیرند خودشان با دستگاه کارت خوان مبلغ اضافه از مشتریان دریافت می کنند که باید روزانه نامحسوس نظاررت شوند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
خوب یعنی نانوا چه گناه کرده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
هیچوقت نان در ایران ارزان نبوده همیشه مطابق تورم و حتی بیشتر بالا رفته و هرچه قیمت بالا رفته پخت نان بی کیفیت شده ضخامت نام شده مثل برگ کاغذ.
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
قبل ازسال 1405 انواع نان گران شده تازهدولت اعلام کرده نان گران میشودچرا دولت یارانه نان رابه خودمردم نمیدهندتامردم تصمیم بگیرندچقدر نان وچه نانی بخرند وخودشان تنظیم کنندبااینکار دیگر کسی سوئ استفاده نمی‌کند وبازارسیاه آرد هم جمع خوهندشد
Mamili
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
بیچاره نانوایی ماهی یک کارگر کارخانه پنیر ۲۰۰ ميليون ۲۰۰ میلیون بعد نانوایی که سهمیه روزانه اش ۲ تا کیسه ۴۰ کیلویی هستش ازشون ۱۰۰۰ تا نان میفروشه روزانه اش میاد ۷۵۰ هزار تومن که ماهی میشه حدودن ۲۳ میلیون بعد کلی هم دردسر داره با ۲۳ میلیون اون پول بعد میخاین یه خانواده زندگی کنه پس بجای این قیمت روغن پایین بیارین که باید نانوا به خاطر آن باید ۸ روز کار کنه تا ۵ میلیون بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
نان دونه ای ۷۵۰ تومن
لواشک برگش ۱۰۰۰۰ تومن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
برای ورود خودروهای 70میلیاردی بودجه و اعتبار هست
برای تامین نان مردم حداقلی ترین نیاز یک ملت بودجه و اعتبار نیست
از سفره ما باید برداشته شود تا اون عده بخصوص خودرو 70میلیاردی وارد کنند و خوش بگذرانند و به من و شما بخندد و امر و نهی کنند
حسین کارب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
آقایون مسعول چرا باید حرف من کارگر مانون رو نشوید من مستاجر شما نون رو گران میکنید به بهانه حقوق کارگر اما فقط دارین درآمد صاحب مقازها رو بالا میبرید من میتونم ثابت کنم ببینید هرصاخب نانوا با یارانه نان ماهی ۱۵۰ملیون حداقل اجاره میگیره چرا ازجیب مردم مقاله بقا دست نانوای اجارش ۳۰ تومان باشد بس کنید خواهشن من شاطر هستم مردم گریه میکنم نان لواش نمیشه بخورم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
حاجی مثل اینکه تهران نیستی الان دو ساله سنگک ۲۵ تومنه اون ۱۵ تومنی حتما سر کوچه تو یا احمدی‌نژاده لواش هم پارسال ۷۵۰ بود شد ۱۴۰۰ الان هم ۲۴۰۰ تومنه
بازنشسته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
کاش حقوق بازنشستگان را هم اینطوری افزایش بدهند نه بیست درصد!!!!
نظرات بیشتر