از قلهک خریدم دورو کنج ۸۰ تومن.همون رو از روبرو بیمارستان قلب امیراباد خریدم ۷۰.پایینتر از دانشکده فیزیک خریدم پنجاه.دگ کوچه احمدینزادم خراب شده برین ازونجا بخریم.نمیدونم اقایان از کجا میخرن که تازه شده ۱۵.
نسیم
|
|
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
3
1
پاسخ
ما یه نونوایی اشتراکی داریم به قران تو این 7سال تو سفرهمون جز نون خالی هیچ نیست
چون درآمد نونوایی پوشش هزینه ها رو اصلا نمیده
خدا از این همه بی عدالتی نمیگذره
خدا تقاص بچه های ما رو بگیره
بهروز
|
|
۱۲:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
0
5
پاسخ
درآمد نانوایان به ماهی بیش از صد میلیون رسیده.با دستگغاتومات بدون کارگر.
ناشناس
|
|
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
6
1
پاسخ
همه جای دنیا که جنگ میشه قیمت نان بالا میره، عادیه. قیمت بمب و موشک خیلی گرون تره.
اکبر
|
|
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
0
0
پاسخ
آقا جان
بگذارید تا قیمت ها واقعی شوند
حقوق ق ها را نیز واقعی و جهانی کنید
تمام امور اصلاح میشود
.
ناشناس
|
|
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
0
1
پاسخ
حقوق بازنشسته بدبخت و فقیر را چندرغاز اضافه کردند و بلاخره می خواستند این پول را از جیب انها بیرون بکشند که اینکار را براحتی انجام دادند از طرفی هنوز حقوق بازنشسته تامین اجتماعی را از قبیل مسکن معیشت و..را اضافه نکرده اند فقط دنبال بهانه هستند چون جنگ است
نان را گران میکنی، یارانه مردم را هم زیاد کن. دنبال عصبانی کردن مردم هستی؟
ناشناس
|
|
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
1
1
پاسخ
ما گفتیم به این بابا رای ندید، شما گوش ندادید
مهدی
|
|
۱۳:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
0
4
پاسخ
اینهمه جمعیت افغانیها تو کشورمون چه خیری دارن برای ما قشر ضعیف جز اینکه یارانه ملت ایرانو بخورن .از مسئولین خواهش میکنیم که اتباع بیگانه رو اخراج کنن هم مشکل مسکن و کار و....اینا با اخراج اتباع حل میشه