ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
صبر مردم تمام شود ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
هم نان روکوچک میکنن هم وزنشوکم میکننذهم گران میکنن یعنی هم زمان دوبار نان رو گران میکنن ،هرییس جمهورفقط روضه میخونه وحرف میزنه ،من نگرلن معیشت مردم هستم ،بچه گیر اووردین کیو گول میزنین ،اگه تگرانی چرا تاوان همه چیو مردم باید ازجیبشون بدن،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
بنظرم نان باید زودتر گرون میشد اما شیر نه. الان حتی دوغ و کشک هم با حلیم بادمجون نمیشه خورد
ناشناس
|
France
|
۱۰:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
آقای پزشکیان برای افزایش ۱۰۰ درصدی حقوق خودش و دوستان هیئت علمی ش بودجه داره ولی برای یارانه نان که نیاز اساسی، ضروری و روزانه مردم بینوا هست بودجه نداره!!!
خاوری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
حقوق و مزایای مدیران و معاونان ادارات کم شود ، مشکلات تاحدودی مرتفع خواهد ش.
مهدی کوهستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
سلام،ای مردم عزیز خسته نباشید.شما خیلی انسانهایه شریفی هستید.ولی ما،درشرایط جنگی با دوتا کشور خونخوار هستیم.باید،همدیگه رو درک کنیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
تمام استان های ما به اندازه نان گندم تولید کرده‌اند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
قبل از گرانی اخیر هم نام را به مراتب گران تر از این ارقام اعلامی فعلی می خریدیم وای به حال بعد از این!!!
علی اصغر طالبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
باسلام به برادران محترم وخدمت گران رسانه که حرف دل مردم را به گوش مسعولان می‌رسانند بنده یک بازنشسته باز خرید شده اجباری ومتقاصی مسکن اولی ومستاجر و خانه به دوش وساکن ملارد سر اسیاب ملارد وچند سال است که در نحت ملی مسکن ثبت نام کرده وتمام مشکلات اقامت رادارم ویتامین اجتماعی برای این نوع افراد هیچ خدمات در مورد مسکن انجام نداده وورهاشده وبی حامی وباتمام مشکلات مسکن در حسرت است وکسی هم از حمایت مسکن هیچ اقدامی برای نجات مستاجر گرفتار فکی نمی کند ودم از عدالت هم همه جا داد می زند داد بی عمل که سر پناه نمی شود برای کسی که فقط در آمدی همان مستمری حد آقلی واین هم مشکل وگرانی لحظه‌ای که بی داد می کند
س
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
تمام نانوایی ها تعداد نان را تو دستگاه پوز دو برابر میزنن. این خودش دزدی بزرگه.
نظرات بیشتر