محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
یکی از شروط این مصوبه اینه که اگه مالک خونه رو برای خودش یا افراد تحت تکفلش نیاز داشته باشه میتونه حکم تخلیه بگیره. با این شرط، مالک خیلی راحت میتونه ادعا کنه که خونه رو مثلا برای فرزندش نیاز داره. اونوقت چه کسی میتونه خلاف این ادعا رو اثبات کنه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
ارث پدر کسی که نیست مال خودشه عمری زحمت کشیده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
به کسانی که این قوانین غلط رو می نویسن بگین کدوم کالاها در طول یکسال تنها ۲۵ درصد رفته بالا که اجاره ها هم باید بر اساس اون ۲۵ درصد بره بالا ؟! ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
خیلی راست میگه قیمت ماشین راهم اعلام کنه
قیمت ارزاق ولبتیات و هزاران مورد دیگه راهم اعلام کنه.به همین شکل
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
مطمئن باشید اینا کاری نمی کنن که به نفع مردم و مستاجر باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
اگر بفکر مستاجر هستید قیمت خوراک رو پایین بیارید! میوه فصل ۲۵۰ هزار!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
اقایون شرایط اقتصادی را بهبود ببخشند
خانه با کیفیت به جای مسکن های مهر بی کیفیت بسازند
تورم را کنترل کنند
سود بانکی را کنترل کنند
مالیات ها را درست شناسایی کنند
سوداگری خانه را رفع کنند
مهاجرت را کنترل کنند
استان ها را تقویت و کار ایحاد نمایند
خود به خود همه چیز درست می شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
یک طرفه که نمیشه سران قوا هم بابت استهلاک و تعمیرات به کمک موجرین بیان
محممد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
دولت بهتره جلوی گرونیوبگیره. ملک خونه مردم حقوناسه چطوردولت براحقوناس تصمیم میگیره. دولت اگردلش واسه مستجرمیسوزه اینهمه جاخالی براخانه ساختن هست توکشور خونه بسازه بده مستجرابشینن. دولت نبایدقوانین ثبت شده روزیرپابزاره. بزورچرابه ملک مردم تصمیم میگیرین. بهترین خدمت دولت براهمه ارزونی اجناسه. نه این کارا.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
اگر دلتان برای مستاجر میسوزد تمام خانه های سازمانی دولتی نظامی نهادها ووو را از هر کس که حقوق دارد بگیرید وبه خانواده های بدون درآمد بدهید افاغنه را خارج کنید ووو با این تورم سه رقمی از جیب مردم بی نوا حاتم بخشی می کنید من خودم مستاجر دارم پنج سال است که مفت نشسته هزاران از این قانونهای خلاف شرع هم وضع کنید امسال باید به هر قیمت تخلیه بکند حتی به قیمت ..من خودم هزاران بدبختی دارم وبهشت هم نمی خواهم بروم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
اولا هیچ صاحبخانه ای با ۲۵ درصد افزایش قرارداد اجاره را تمدید نمی کند و افزایش قیمت ها در اجاره سرسام آور است و نرخ ها رو ۸۰ درصد است و ثانیا دولت برای مهار نرخ اجاره باید ساخت و ساز را بیشتر کند نه اینکه با تعیبن نرخ افزایش از مسوولیت اصلی خودش را کنار بکشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
خونه خودش خالی میمونه با ۸۰ درصد اضافه کردن.بعد همین چندغازم از دستش میپره.
نظرات بیشتر