ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
این مشوبه بلای جان مستاجر است. صاحبخانه کمتر از ۸۰ درصد افزایش اجاره راضی نمیشه و اگر مستاجر قبول نکند طبق شروط همین مصوبه که علنی نکرده اید می گوید برای پسرم لازم دارم لطفا بلند شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
گرونی بیدادمیکنه دولت اصلاتوجهی وکاری نداره. اونوقت دولت به جای رسیدگی به مشکلات مردم به خونه وقردادهای قانونی وشرعی مردم. دخالت میکنه. من دوست ندارم خونمودیگه اجاره بدم مگه زوره. چرا دولت کارغیرقانونی میکنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
۲۵ درصد هم زیاد است و توان پرداختش با این وضعیت درآمدی وجود ندارد و دقیقا ۸۰ درصد درآمد مستاجر برای اجاره می رود. ای خدا تا کی مستاجر بمانیم و برای خرید یه آپارتمان ۸۰ متری حسرت به دل بمانیم و هر سال از کابوس جابجایی و گرانی اجاره دو ماه خواب نداشته باشیم.😪
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
خدایی ۲۵ درصد هم زیاده و منی که یه لونه کبوتر با یک میلیارد تومان رهن و ماهی ۱۰ میلیون تومان سال گذشته اجاره کردم از کجا ۲۵۰ میلزون تومان و ۲ میلیون ۵۰۰ هزار تومان بیارم رو پول پیش و اجاره بذارم؟؟ با کدام درآمد و ارثی؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
وقتی مسئولین عرضه مهارتورم روندارن،تمام هزینه هارو گردن مردم انداختن وبیمه شون پاسخگونیست.نمیخواد واسه مال مردم تکلیف معین کنن.موجری که کل پول اجاره روبابت دارو ویزیت و... میده وتنهادرامدش اجاره خونه ست بایدبمیره؟!اصلااززندگی مردم خبردارین؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
یعنی الان که رهن خانه من ۲ میلیارد تومان و ماهی ۱۵ میلیون تومان است باید ۵۰۰ میلیون تومان رو پول پیش و ۳ میلیون ۷۵۰ هزار تومان رو اجاره بذارم و تقدیم صاحبخانه کنم؟؟ خدایی نفستان از جای گرم در نمیاد؟؟ با این وضعیت درآمد از کجا بیارم؟؟ البته صاحبخانه گفته پیش ۳ میلیارد و اجاره ۳۰ میلیون تومان یعنی عملا ۱۲۰ درصد می خواد و مجبورم چه با ۲۵ درصد و چه با ۱۲۰ درصد افزایش جابجا شوم چون توان پرداخت ندارم.
عرفان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
من خودم هم مستاجر هم مالک
یعنی خانه ام را به خاطر کوچک بودن اجاره دادم جای دیگه واحد بزرگتر اجاره کردم
یعنی من هم باید با صاحبخانه وهم مستاجر دائم در حال نزاع باشم
در صورتیکه خودت دولت طی یک سال تمام اقلام را حداقل ۱۰۰درصد اضافه کرده
به جز حقوق دستمزد
آقا بخدا اکر مالک باشی و درآمد پایین به صاحبخانه ها حق میدی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
وقتی نمی توانید قیمت همه کالاها و اجناس را دستوری تعیین کنید این مصوبه هم بی فایده است. وقتی قیمت مسکن و خودرو بدون هیچ ضابطه ای طی ۶ ماه ۱۰۰ درصد افزایش می یابد انتظار نداشته باشید صاحبخانه ها هم قیمت اجاره را ۲۵ درصد افزایش دهند.