من خودم هم مستاجر هستم هم موجر
دولت چرا این مصوبه رو در مورد لوازم خانگی یا خودرو تصویب نمیکنه؟؟؟؟
حق انشعاب برق رو تو دوسال ده برابر کرده
چرا وقتی به خود دولت میرسه افزایش هاش دلخواه هستش؟؟؟
به مردم که میرسه ۲۵ درصد
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
برای کنتور برق رفتم گفتن ۳۵ میلیون خورد به جنگ انجام نشد بعد گفتن ۷۰ میلیون . اذا جائ اصالتا مصیبت
ناشناس
|
|
۰۹:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
2
9
پاسخ
عالیه فقط دولت هم محبت کنه اینجوری از جیب مردم میبخشه نان رو فقط ۱۰ درصد ارزان تر کنه اگر این کار رو کرد این قانون هم اجرا بشه از جیب مردم نمیشه بخشید
ناشناس
|
|
۰۹:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
2
11
پاسخ
بربری امروز خریدم 40 هزار تومن ، بغد دیروز قیمت مصوب 10 هزار تومن اعلام شده
حالا ار جیب مردم 25 درصد اجاره اضافه می کنن
ناشناس
|
|
۰۹:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
2
11
پاسخ
قانون و شرع چه میگوید آی علمای اسلام چرا ساکت هستید ؟؟
ناشناس
|
|
۱۰:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
2
6
پاسخ
خیلی ها دارند اجاره به اجاره می کنند و این طرح هزار اشکال جدی درست می کنه. بهترین راه تشویق مردم برای مهاجرت به اطراف تهران و شهر های بزرگ است
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۰:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
به شرطی که شرایط کاری هم مناسب باشه والا با این افزایش جدید قیمت گازوئیل و کمبود بنزین فقط رو کاغذ خوبه
ناشناس
|
|
۱۰:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
0
10
پاسخ
اصلاً چنین قانونی قابل اجراء نیست.
مؤجر مالکه و هر جور که دلش بخواد ملکش رو اجاره میده (متأسفانه)
تسهیلات ودیعه هم فقط تورم رو افزایش میده
تا مؤجر میبینه که مستأجرش تسهیلات ودیعه دریافت کرده، بلافاصله سوءاستفاده میکنه و رهن رو بالا میبره.
دو کار برای رفع این مشکل وجود داره؛ اول سعی در بهبود معیشت ملت و مهار تورم و گرانی و دوم اجراء و ادامه طرحهایی مانند مسکن ملی و مسکن مهر، البته به شرطی که دولت کمک بکنه، نه اینکه پانصد و پنجاه میلیون تسهیلات ساخت به مردم بدید، بعد دو میلیارد و هفتصد میلیون تومان ازش بگیرید!
ناشناس
|
|
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
0
5
پاسخ
خنده دار این هست که برای مردم نسخه پیچی آسان هست ،،همینو بگید برای کارگران، و کارمندان(یعنی اگر کارگر و کارمند و...نخوان از کار اخراج نمیشن)،چون به نفع دولت نیست نمیگه،،،خجالت اوره
حمید کلباسی
|
|
۱۰:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
0
5
پاسخ
در میدان ونک ، یک شهر بازی به نام فانفار بود که قبل از انقلاب حداکثر افرادی که از امکانات این شهربازی زیبا استفاده می کردند 50 نفر می شد . هجوم بی رویه مردم از شهرهای کوچک و روستاهای به تهران باعث شلوغی و هرج و مرج تهران و نابودی مزارع ، باغات ، دامداری ، شالیکاری و گرانی سرسام آور مواد غذایی شد . باید برای مهاجرت از تهران مشوقهای ارزشمند در نظر بگیرند و در بافت فرسوده کلانشهرها شروع به انبوه سازی مسکن کنند تا عرضه و تقاضای مسکن به تعادل منطقی برسد
عرفان
|
|
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
2
2
پاسخ
دولت باید از جیب خودش برای مستاجر هزینه کند نه اینکه به مالک فشار بیارد
بسیاری از مالکین با وام وپول پیش خانه خریدن واز طریق پول اجاره دارند به پرداخت اقساط بانکی وعدهی های دیگر اقدام می کنند
در ثانی شما هزینه های نگهداری ساختمان را نظر بگیرید شامل نقاشی هزینه آسانسور هزینه تاسیسات وغیره
دولت خودرو را طی یک سال بیش از ۱۲۰درصد گران کرده روغن ولایات وغیره را بیش از ۲۰۰درصد گران کرده
چرا به مالکین بدبخت زور میگه
راست میکه به مستاجران عزیز وام کم بهره با اقساط بلند مدت بده
ناشناس
|
|
۱۰:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
1
5
پاسخ
ممکن است من در دلم از این قانون که به نفعم است راضی باشم اما نباید قانون شرع در خصوص اختیار مالکیت را زیر پا گذاشت. باید تورم را کم کرد یا مشوق مالیاتی داد.
دولت چرا این مصوبه رو در مورد لوازم خانگی یا خودرو تصویب نمیکنه؟؟؟؟
حق انشعاب برق رو تو دوسال ده برابر کرده
چرا وقتی به خود دولت میرسه افزایش هاش دلخواه هستش؟؟؟
به مردم که میرسه ۲۵ درصد